آشنایی با جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه شهر هوشمند

ایرانسل با جدیدترین راهکارهای سازمانی و خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا، در نمایشگاه شهر هوشمند حضور دارد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سومین نمایشگاه شهر هوشمند (Smart city Expo 2022) با حمایت مرکز توسعۀ دولت الکترونیک، فناوری‌اطلاعات و آمار وزارت کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری و با حضور فعالان حوزۀ شهر هوشمند، از ۱۲ تا ۱۴ تیر ۱۴۰۱، در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

 

ایرانسل در این نمایشگاه، آخرین راهکارهای سازمانی خود و نیز خدمات مبتنی بر فناوری‌های اینترنت اشیا را به بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

 

از جمله خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل در این نمایشگاه، می‌توان به راهکار یکپارچۀ نظارت تصویری ابری (VSaaS)، راهکار نسل جدید بی‌سیم با عنوان «واکه» (PoC)، سامانۀ مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس، راهکار تبلیغات هوشمند با عنوان «یلو ادوایز (Y’ello Adwise)» و بازار دیجیتال تبادل API با عنوان «یلو هاب (Y’ello Hub)» اشاره کرد.

 

از مهم‌ترین چشم‌اندازهای ایرانسل در حوزۀ راهکارهای سازمانی، همراهی با کسب‌وکارها در مسیر تحول دیجیتال و تجهیز آن‌ها به پیشرفته‌ترین ابزارهای دیجیتال است. راهکارهایی همچون  موبایل سازمانی، اینترنت اشیا و شهر هوشمند تنها چند مورد از خدماتی هستند که برای قراردادن کسب‌وکارها در مسیر تحول دیجیتال، توسط ایرانسل ارائه شده است.

 

نمایشگاه شهر هوشمند که بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های برتر حوزۀ هوشمندسازی به شمار می‌رود، با رویکرد برقراری تعامل پویا و ایجاد هم‌افزایی ملی و بین‌المللی برگزار می‌‎شود. از تمامی فعالان حوزۀ فناوری، هوشمندسازی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها، برای حضور در این نمایشگاه، دعوت شده است.

 

مهمترین محور‌های سومین دورۀ این نمایشگاه، مواردی همچون دولت هوشمند، ساختمان‌های هوشمند، انرژی، حمل‌ونقل هوشمند، امنیت در شهر‌های هوشمند، محیط‌زیست هوشمند، هوشمندسازی تجهیزات زیرساخت‌های فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، سلامت، آموزش و پرورش و اقتصاد هوشمند هستند.

 

شهر هوشمند چیست؟

 

در یک شهر هوشمند، به‌منظور ارائه خدمات بهتر و اتخاذ تصمیم‌های صحیح‌تر و موثرتر، اطلاعات وسیعی از طریق ابزار دیجیتال گردآوری و تحلیل می‌شود. هدف اصلی یک شهر هوشمند، بهبود عملکرد شهر به شکل کلان، با استفاده از فناوری دیجیتال و به‌منظور بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری است. در شهرهای هوشمند، برای بالا بردن رفاه اجتماعی شهروندان، بهبود وضعیت اقتصادی آن‌ها، کاهش آلایندگی شهر و موارد بسیار دیگر، اطلاعات مختلفی گردآوری و تحلیل شده و با اتکا به تحلیل این داده‌ها است که رسیدن به یک راهکار مؤثر میسر می‌شود.

 

برای یک شهر هوشمند ویژگی‌های بسیاری را می‌توان برشمرد؛ اما از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر هوشمند، دارا بودن زیرساخت فناوری‌های نو، نوآوری‌های زیست‌محیطی، عملکرد بسیار حساب‌شده و کارآمد ناوگان حمل‌ونقل عمومی، دارا بودن یک برنامۀ قطعی و پیشرو برای توسعه و نیز خود اتکا بودن و توانای تأمین منابع لازم برای کار و زندگی ساکنان خود را می‌توان نام برد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم