اپلیکیشن سلف سرویس سپر در دوازدهمین پویش فناورانه صنعت بیمه رونمایی شد

پویش فناورانه سه‌شنبه‌های نوآورانه صنعت بیمه با حضور مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی، علی بنیادی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، حسن شریفی، مدیرعامل بیمه ایران، ابراهیم ایران‌نژاد، مدیرعامل شرکت ایرانیان‌ پوشش در کنار مدیران و معاونین ارشد بیمه با معرفی پلتفرم سلف سرویس سپر در تاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ساختمان بیمه مرکزی برگزار شد.

 

در این نشست شرکت ایرانیان پوشش به معرفی تازه‌ترین سرویس خود در قالب اپلیکیشن جامع سپر و ارزیابی خسارت به روش پهباد پرداخت.

ابراهیم ایران‌نژاد، مدیرعامل ایرانیان پوشش ضمن معرفی قابلیت‌های سپر اظهار کرد: «سپر اپلیکیشنی سلف سرویس در حوزه ارزیابی خسارت و امدادرسانی است. این اپلیکیشن خدمات خود را در سه حوزه خودرو، درمان و اموال ارائه کرده است و به طور کلی تلاش می‌کند تا به نیازهای کمتر پرداخته شده مانند، حوزه خسارت که ویترین صنعت بیمه و نقطه تماس بیمه‌شدگان و این صنعت است، نگاه هوشمندانه‌تری داشته باشد».

احسان حق‌بجانب، مدیر زنجیره تامین شرکت ارزیابان ایرانیان پوشش ضمن اشاره بر حضور ایرانیان پوشش در زلزله اخیر خوی و ارزیابی محل حادثه با کمک پهباد اعلام کرد: «وقتی فاجعه‌ای رخ می‌دهد دیگر زمانی برای تلف کردن وجود ندارد، به همین خاطر ما با استفاده از تکنولوژی پهباد توانستیم فرآیند ارزیابی خسارت زلزله خوی را به صورت کاملا دقیق و اصولی به انجام برسانیم و فاصله برآورد خسارت تا پرداخت را به حداقل برسانیم».

ابراهیم ایران‌نژاد با تاکید بر به صفر رساندن تقلب با کمک سوپر اپلیکیشن سپر اضافه کرد: «ما به کمک تکنولوژی آنلاین بازدید اولیه خودرو در این اپلیکیشن تقلب را به صفر رسانده‌ایم و امیدواریم به وسیله سپر بتوانیم رضایتمندی بیمه‌گذاران را جلب کنیم».

 در ادامه مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی ضمن تقدیر از خدمات و نوآوری‌های انجام شده توسط شرکت‌های نوآور در صنعت بیمه، اظهار کرد: «پیش از این مراسم، در بازدیدی که از ایرانیان پوشش در مرکز نوآوری صنعت بیمه داشتم و همچنین خدمات جدیدی که امروز رونمایی شد شور و علاقه خاصی را در این مجموعه مشاهده کردم که امیدوارم بتوانیم با پیگیری و توسعه، سطحی از خدمات در کشور را ارائه کنیم که قابل مقایسه با تراز بین‌المللی صنعت بیمه باشد. چراکه این قابلیت‌ها هم در سطح فعالان صنعت بیمه وجود دارد و هم مردم ما لیاقت این چنین خدماتی را دارند».

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم