تماشای ۳۳ میلیون دقیقه برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری از لنز

برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، بیش از ۳۳ میلیون دقیقه از لنز ایرانسل تماشا شد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با آغاز برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دورۀ ریاست‌جمهوری، از ۷ تا ۲۶ خردادماه سال جاری، «لنز»، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هفت شبکۀ اختصاصی ۲۴ ساعته برای هفت کاندیدای این انتخابات و نیز شبکۀ ویژه ریاست‌جمهوری را فعال کرد.

 

در این دوره، چهار مناظرۀ اختصاصی و پوشش ۱۰۰درصدی سه مناظره سراسری کاندیداها که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و تدارک دیده شده بود، پخش شد. در کنار پخش مناظره‌های یاد شده بیش از ۲هزار محتوای تولیدی نیز از طریق لنز، برای مخاطبان نمایش داده شد. لنز، همچنین با همکاری خبرگزاری فارس، برنامه‌های انتخاباتی این خبرگزاری را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار داد.

 

برنامه‌های پخش شده از لنز، مجموعاً بیش از ۳۳ میلیون دقیقه توسط کاربران این تلویزیون اینترنتی مشاهده شدند و برای اطلاع رسانی این برنامه‌ها، به مشترکان ایرانسل پیامک و به مشترکان لنز نوتیفیکیشن ارسال شد.

 

در بازۀ زمانی یاد شده، شبکۀ اختصاصی آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب با بیشترین میزان اقبال از سوی مخاطبان، ۲میلیون و ۸هزار و ۸۱۳ دقیقه بازدید داشت. شبکۀ اختصاصی کاندیداهای دیگر به ترتیب آقایان جلیلی یک میلیون و ۸۴۹هزار و ۲۴۷ دقیقه، رضایی یک میلیون و ۷۴۸هزار و ۷۲۸ دقیقه، همتی ۷۰۴هزار و ۶۰۳ دقیقه، زاکانی ۴۹۴هزار و ۸۱۹ دقیقه، قاضی‌زاده‌ هاشمی ۴۱۱هزار و ۴۱۴ دقیقه و مهرعلیزاده ۳۵۶هزار و ۴۸۲ دقیقه بازدید داشتند.

 

محتواهای پخش شده از کانال «ویژه برنامۀ انتخابات ریاست جمهوری» نیز، ۶ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۱۹ دقیقه و شبکۀ انتخاباتی «آرا»، ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۵۰۸ دقیقه مشاهده شده‌اند.

 

مناظره‌های اختصاصی لنز مانند مناظرۀ مهدی مطهرنیا با ابوالفضل ظهره‌وند، محمد نمازی با سیدمحمد حسینی، عباس سلیمی‌نمین با علی تاجرنیا و محمد عطریانفر با ناصر ایمانی برگزار شد که به طور میانگین هرکدام بیش از نیم میلیون دقیقه دیده شده‌اند.

 

علاوه بر این، هر یک از سه مناظرۀ اصلیِ سیزدهمین دورۀ کاندیداهای ریاست جمهوری که توسط صدا و سیما تهیه و پخش شد نیز، بیش از ۳ میلیون دقیقه، مورد توجه مخاطبان این تلویزیون اینترنتی قرار گرفته‌اند.

 

همچنین، برنامه‌های انتخاباتی تولید شده توسط شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به طور مستقیم از لنز پخش شده‌اند، ۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۷۴۴ دقیقه مشاهده شده‌اند.

 

در فاصله زمانی ۷ تا ۲۶ خردادماه، نزدیک به یک میلیون کاربر یکتا از لنز برای تماشا و پیگیری برنامه‌های انتخاباتی کاندیداها استفاده کردند.

 

لنز، یک تلویزیون اینترنتی است که توسط ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، عرضه شده و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم برنامه‌های ورزشی، پادکست، کتاب‌های صوتی و آلبوم‌های جدید موسیقی را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اسنپ

مدیرعامل سوپرمارکت اسنپ: به ساخت و مدیریت یک زنجیره کامل تامین نزدیک شده‌ایم

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری، در رویداد نوآوران لجستیک ایران در نشستی با عنوان «گفت‌وگو درباره ایران»، به گفت‌وگو درباره وضعیت لجستیک در ایران و ضرورت رشد و توسعه راهکارهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم