دکتر ساینا از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

استارتاپ دکترساینا با تغییر لوگو به استقبال تولد ۵ سالگی خود رفته و به گفته مدیران این استارتاپ قرار است این تغییر لوگو آغازی برای تغییرات بزرگ بعدی باشد.

 

به گزارش روابط عمومی دکتر ساینا؛ این استارتاپ که از سال ۹۶ صورت تخصصی در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی مشغول ارائه خدمات است با پوست اندازی و تغییراتی در زمینه هویت بصری خود به استقبال تولد ۵ سالگی خود رفته است.

 

لوگوی پیشین دکترساینا که با ترکیبی از نبض و قلب روایت قلب سالم را در برداشت، در این تغییرات با ترکیب یک قلب سالم و یک پر در میان قلب به شکل لوگوی جدید درآمده تا در هدف ارتباط سریع مخاطب با رابط  کاربری در یک مسیر باشد.

 

حسین مولوی مدیر تیم مارکتینگ دکترساینا در رابطه با اینکه چطورشد که بعد از سال‌ها فعالیت دکترساینا در پی تغییراتی در زمینه لوگو گام برداشت تاکید می‌کند:« فعالیت‌های بازاریابی دکترساینا در ماه‌های که شکل برونگراتری به خود گرفته است. با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم با یک هویت بصری واحد، در زمینه فعالیت‌های برندینیگی به صورت هدفمندانه‌تری گام برداریم. با  توجه به اهدافی که داشتیم علاوه بر یکپارچه سازی عناصر بصری، نیاز به لوگویی داشتیم که به معنا و کارکرد دکتر ساینا نزدیک تر باشد.»

 

مدیر مارکتینگ دکترساینا در خصوص علت استفاده ازترکیب پر و قلب در لوگوی جدید این‌گونه توضیح می‌دهد:« ساینا اسم دوم سیمرغ درمانگر افسانه‌ای شاهنامه است. در روایات شاهنامه، سیمرغ درمانگری بود که با اهدای ۳ پر به زال از او می‌خواهد در زمان نیاز با آتش زدن هر پر سیمرغ از او کمک بطلبد. درمانگری سیمرغ در داستان‌های اساطیری ما جایگاه ویژه‌ای دارد و با توجه به این موضوع که ما نیز در زمینه سلامتی فعالیت داریم و در انتخاب اسم هم نیم نگاهی به سیمرغ و نام دومش یعنی ساینا داشتیم، به این نتیجه رسیدم که به همان سرعت آتش زدن پر سیمرغ می‌توانیم به افراد  کمک کنیم. با توجه به تمام این موارد همه ی اعضای تیم روی لوگوی جدید به توافق رسیدیم.»

 

مولوی در انتها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تغییرات نوید دهنده آینده و اتفاقاتی جدید در دکتر سایناست تاکید می‌کند:« قطعا ىر آینده ای نه چندان دور دکترساینا علاوه بر تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشن سلامت ایران، با توسعه های ویژه‌تر نسبت به رقبا، جایگاه نخست حوزه سلامت را در بخش های مختلف به خود اختصاص می دهد. همچنین اقدامات خارج شدن دکترساینا از مرزها و ارائه سرویس به بقیه مردم فارسی زبان جهان کلید خورده است و در آینده خبرهای مهمی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.»

 

سامانه دکترساینا به عنوان اولین استارتاپ حوزه مشاوره آنلاین پزشکی در سال ۹۶  استارت کار خود را زده و طی دو سال اخیر و پس از ورود ویروس کرونا به ایران و جهان با رشد قابل توجهی روبه رو شد. باید دید تغییرات بصری و لوگوی جدید دکترساینا در ادامه مسیر این استارتاپ چه تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم