سرمایه‌گذاری ۱۲.۵ میلیاردی یکتانت در ایران سامانه

یکتانت که یک شرکت تبلیغات دیجیتال است در نشست خبری امروز صبح خود اعلام کرد در شرکت «ایران سامانه» سرمایه‌گذاری کرده است. ایران سامانه تاکنون طراحی سایت و پشتیبانی فنی بیش از ۷۰۰ سایت خبری ایرانی را انجام داده است. یکتانت می‌گوید ۹۰ درصد بازار تبلیغات کلیکی ایران را در اختیار دارد.

 

سینا مومنی مدیرعامل یکتانت در این نشست خبری اعلام کرد آنها تقریباً از چهار سال گذشته در پی همکاری‌های نزدیک با ایران‌سامانه بود‌ه‌اند و تیم فنی و باتجربه ایران‌سامانه به شدت نظر یکتانتی‌ها را به خود جلب کرده بودند. اما در نهایت پس از بررسی‌های دقیق آنها امسال با ارزش‌گذاری ۱۸ میلیاردی ۷۰ درصد سهام ایران‌سامانه را خریداری کرده و این سرمایه‌گذاری به صورت اگزیت و نقدی بوده است.

 

مؤمنی همچنین عنوان کرد پس از این سرمایه‌گذاری هیچ‌گونه تغییری در تیم مدیریتی ایران سامانه رخ نمی‌دهد و مسیر به شکل گذشته دنبال خواهد شد: ایران‌سامانه سابقه‌ای ۱۴ساله دارد و ما به سیستم مدیریتی و فنی آن اعتماد کامل داریم و علت اصلی سرمایه‌گذاری در این مجموعه را دیتاهای دقیق و هدفمندی در ایران سامانه می‌دانیم که می‌تواند یکتانت را در رسیدن به اهداف بلندمدت یکتانت و رسیدن به مقصد یک دیجیتال مارکتینگ در ایران یاری دهد.

 

خالقی بنیان‌گذار و رئیس هیات مدیره ایران سامانه نیز کسب‌وکار ایران‌سامانه را بالغ و مجموعه‌ای از فرصت‌ها برشمرد و ادامه داد: این سرمایه‌گذاری در حقیقت برای بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت‌هاست و این هم‌افزایی منجر به افزایش ظرفیت و به ثمر نشستن فعالیت‌های آتی دو مجموعه خواهد شد. خالقی همچنین تعداد کارکنان فعلی ایران‌سامانه را ۴۰ نفر اعلام کرد و افزود به طور حتم در ارائه خدمات به مشتریان چندین پله بهتر از قبل ظاهر می‌شویم.

 

محمدمهدی دانا مدیر کسب‌وکار ایران‌سامانه نیز ورود به حوزه‌های جدید و مرتبط را از تاثیرات این سرمایه‌گذاری دانست: ما در ایران سامانه به ۷۰۰ وب‌سایت مطرح سرویس‌های نرم‌افزار خبری، پشتیبانی و هاستینگ ارائه می‌دهیم. در افق کوتاه‌مدت بر ارائه سرویس بهتر به مشتریان فعلی متمرکز خواهیم بود و در بلندمدت به شکل صددرصدی پشتیبانی را بهبود می‌بخشیم و ورود به لاین‌های جدید را تجربه می‌کنیم.

 

دانا روند همکاری سرمایه‌گذارانه یکتانت و ایران‌سامانه را مثبت تلقی کرد و گفت: با شکل همکاری جدید در این مجموعه و از طریق دیتا و تجربیات مبادله‌شده بین ما افزایش درآمد برای هر دو کسب‌وکار رخ می‌دهد و دانش یکتانت می‌تواند در این امر به ایران‌سامانه و کسب‌وکارهای مرتبط‌شان کمک کند.

 

مؤمنی سهم یکتانت در دیجیتال مارکتینگ ایران را ۹۰ درصد ارزیابی کرد: از آنجا که هیچ کسب‌وکار حقوقی‌ای در شبکه‌های اجتماعی بیش از ۱۰ درصد از این بازار را در اختیار ندارد، مهم‌ترین هدف ما افزایش نفوذ در شبکه‌های اجتماعی است.

link

مطالب مرتبط

تبدیلرمزارزها و فین‌تک

مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

در فضای رقابتی و پرچالش فینتک و ارزهای دیجیتال، صرافی «تبدیل» با کمپینی نوآورانه به نام «سود دو نفره» توانسته است مفهوم بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) را به سطح جدیدی…
خبرها

رسوب حق بیمه در اینشورتک‌ها؛ معضل یا اهرم توسعه؟ جدال بیمه مرکزی و استارتاپ‌ها

در حالی که بیمه مرکزی نسبت به «رسوب حق بیمه» در اینشورتک‌ها هشدار داده و خواستار اصلاح روابط با این استارتاپ‌ها شده است، فعالان حوزه بیمه آنلاین معتقدند این انباشت…
خبرها

انجمن تجارت الکترونیک تهران: اتهام رانت به دارورسانی آنلاین، دفاع از انحصار است

در پی نامه اخیر انجمن داروسازان ایران به ریاست جمهوری مبنی بر «اشاعه رانت و فساد» توسط پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو، کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران با بیانیه‌ای…
خبرها

سازمان غذا و دارو همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های آنلاین را ممنوع اعلام کرد

سازمان غذا و دارو با صدور ابلاغیه‌ای فوری به تمامی داروخانه‌های کشور، هرگونه همکاری مستقیم و غیرمستقیم با سکوهای اینترنتی و کسب‌وکارهای مجازی حمل‌ونقل کالا در خصوص نسخه پیچی، تهیه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم