سرویس BNPL یا «الان بخر و بعدا پرداخت کن!» دیجیپی، که پیش از این در مقیاس گسترده در اختیار کاربران نهایی قرار گرفته بود، از این به بعد، با امکانات بیشتری، در اختیار متقاضیان حقوقی و سازمانها هم قرار میگیرد.
متقاضیان این سرویس میتوانند در لحظه خرید، اعتبار مورد نظرشان را دریافت و خرید را به صورت اعتباری ثبت کنند و هزینهی خرید را بعدا بپردازند.
بنابر اعلام روابط عمومی دیجیپی، این شرکت، سرویس BNPL خود را در مدل سازمانی (B2B) و براساس توافقهای انجام شده، با ابعاد جدید و گستردهتری در اختیار سازمانها، کارکنان و حتی مشتریان آنها قرار میدهد تا همین امروز خریدشان را از فروشگاه دیجیکالا یا فروشگاههای تحت قرارداد و متصل به درگاه دیجیپی، بدون هیچ محدودیتی در نوع و دسته کالاها انجام دهند و هزینه آن را بعدا پرداخت کنند.
این سرویس که از سال گذشته و برای اولین بار در آذر ۱۴۰۰، برای کاربران حقیقی دیجیپی فعال شده است، با استقبال پیشبینی نشده کاربران همراه بود و در کمتر از ۳ ماه به ۲۰۰ هزار نفر از کاربران دیجیکالا اختصاص یافت.
حالا BNPL برای کاربران حقوقی، همچون شرکتها و سازمانها هم فعال شده تا بتوانند ضمن قراردادها و توافقات سازمانی، استفاده از آن را برای کارکنان و کاربران خود امکانپذیر سازند.
شرکت دیجیپی با توجه به جذابیت این سرویس در میان کاربران حتی کاربرانی که تا کنون پیشینه استفاده از سرویسهای اعتباری را نداشتهاند، میکوشد با فراگیر کردن این سرویس مالی در کشور و دسترسپذیر کردن آن برای کاربران سازمانی، امکان استفاده از این خدمات را برای بخش گستردهتری از کاربران فراهم سازد.
کلیه متقاضیان حقوقی و سازمانی یا کارکنان سازمانها که علاقهمندند این سرویس در سازمان آنها هم ارائه شود، میتوانند از همین حالا با مراجعه به صفحه اعتبار سازمانی در وبسایت دیجیپی، یا تماس با واحد فروش سازمانی این شرکت از طریق شماره ۰۲۱۶۱۹۳۰۴۰۰ ضمن دریافت اطلاعات بیشتر درباره این طرح جذاب، درخواست خود برای دریافت اعتبار سازمانی را به ثبت برسانند.