طرح دیجی‌پی برای خرید اقساطی بیش از ۷۰ هزار نفر از کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو از دیجی‌کالا

کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو می‌توانند با استفاده از «کارت زندگی» تعاونی اعتباری کارکنان این شرکت، از دیجی‌کالا اقساطی خرید کنند و مبلغ آن را در اقساط بلندمدت بپردازند.

به‌گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، پیرو همکاری مشترک تعاونی اعتبار کارکنان ایران‌خودرو، دیجی‌پی و دیجی‌کالا، ازین پس کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه دیجی‌کالا و با استفاده از «کارت زندگی»، بدون هیچ محدودیتی در دسته‌بندی کالاها، خرید و هزینه آن را به‌صورت اقساطی پرداخت کنند.

فرآیند خرید از دیجی‌کالا با کارت زندگی، مانند خرید با سایر کارت‌های بانکی است. دارندگان این کارت، بعد از انتخاب کالاهای موردنظرشان از میان میلیون‌ها کالای متنوع و طی فرآیند خرید در این فروشگاه آنلاین، وارد صفحه روش‌های پرداخت می‌شوند. در این صفحه گزینه پرداخت اعتباری را انتخاب و روی گزینه دیگر کارت‌های اعتباری من کلیک می‌کنند تا وارد صفحه پرداخت شوند. در نهایت هم می‌توانند هزینه خریدشان را با “کارت زندگی” پرداخت کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی تعاونی اعتبار کارکنان ایران خودرو، این شرایط، ویژه کارکنانی‌ست که پیش از این «کارت زندگی» را دریافت کرده‌ باشند.

افزون بر این، دیجی‌پی به دارندگان کارت زندگی که در این طرح شرکت کرده‌اند، اشتراک رایگان سه‌ماهه دیجی‌پلاس هم اختصاص داده است و این دسته از کاربران تا سه ماه، از کلیه امکانات عضویت در دیجی‌پلاس به‌صورت رایگان استفاده می‌کنند. دیجی‌پلاس، سرویس مربوط به مشتریان ویژه دیجی‌کالاست که با عضویت در آن خدماتی همچون ارسال رایگان (تا چهار بار در ماه)، پیشنهادهای شگفت‌انگیز اختصاصی، هدیه نقدی در ازای برخی از خریدها و … به کاربر تعلق می‌گیرد.

کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درباره این طرح و اقساط آن، به صفحه اختصاصی این طرح مراجعه کنند و جزئیات بیشتری درباره این همکاری به دست آورند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم