فیروزه در استارتاپ «سازیتو» سرمایه گذاری کرد

به گزارش استارتاپ۳۶۰، رامین ربیعی مدیرعامل فیروزه در توییتر اعلام کرد که این گروه ۱۵ میلیارد تومان در استارتاپ «سازیتو» سرمایه گذاری کرده است.

 

ربیعی در توییتر خود نوشت:

سرمایه‌گذاری به میزان ۱۵ میلیارد تومان در شرکت فن‌آوران تجارت الکترونیک سانا با نام تجاری “سازیتو” و از طریق دو بازوی VC گروه (صندوق فرابورسی جسورانه فیروزه “نماد: ونچر” و شرکت نواندیشان دنیای اقتصاد) صورت گرفت.

 

سازیتو پلتفرم «فروشگاه ساز» است که به عرضه‌کنندگان، تولیدکنندگان و هنرمندان سراسر کشور فرصت ارایه مستقیم محصولات‌شان به بازار را از طریق فروشگاه شخصی آنلاین فراهم می‌کند.

 

یک سال پیش دیجی‌کالا نیز «دیجی‌فای» را معرفی کرد. دیجی‌فای بازوی ارایه خدمات زیرساختی به منظور ساخت یک فروشگاه آنلاین برای تمامی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. دیجی‌کالا در آن زمان اعلام کرد قرار است دیجی‌فای نسل چهارم تجارت الکترونیکی را برای دیجی‌کالا رقم بزند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم