مدیرعامل نوبار اعلام کرد: با الگوریتم‌های هوشمند، ارزان‌ترین سرویس اسباب‌کشی را ارایه می‌کنیم

مدیرعامل نوبار درتولد ۵ سالگی این سرویس اعلام کرد کاربران می توانند از باربری‌های دیگر هم قیمت‌ها را استعلام کنند و اگر قیمت آنها پایین‌تر بود، تعهد نوبار این است که اسباب‌کشی را با همان قیمت انجام دهد.

 

به گزارش روابط‌ عمومی نوبار؛ این استارت‌آپ و سامانه هوشمند اسباب‌کشی و باربری درون‌شهری، به تازگی ۵ سالگی خود را جشن گرفته است. نوبار دراین سال‌‌ها با ارائه سرویس‌های متعدد از صفر تا صد در کلیه فرآیند اسباب‌کشی مانند بسته‌بندی کامل وسایل، جابه‌جایی اسباب منزل و چیدمان وسایل بعد از اسباب‌کشی، با بهترین کیفیت و تخصص در کنار مشتریان بوده است.

 

یکی از مهم‌ترین سرویس‌های نوبار، قیمت‌گذاری هوشمند و شفاف آن است. از نظر پرهام قبادی، مدیرعامل نوبار، این نوع قیمت‌گذاری یکی از راه‌حل‌های نوبار برای دستیابی هرچه بیشتر به حقوق مشتریان و تیم‌های جابجایی نوبار است.

 

او با اشاره به اینکه نوبار ارزان‌ترین سرویس را به کاربران ارائه می‌دهد، گفت: «کاربران می توانند قیمت را از باربری‌های دیگر استعلام کنند و اگر قیمت کمتر از نوبار اعلام کردند تعهد نوبار این است تا اسباب‌کشی را با همان قیمت انجام دهد.»

 

پرهام قبادی ادامه داد: «در محاسبه قیمت نهایی جابه‌جایی به صورت هوشمند الگوریتم‌هایی مانند مسافت، ترافیک، تعداد طبقات، تعداد کارگر، تعداد وسایل سنگین و غیره تاثیر دارند. نوبار با بهینه‌سازی فرآیندهای خود مانند تخصیص بهینه بار به تیم‌های باربری، استفاده از داده‌های ۶‌ساله فعالیت در این صنعت برای بهینه‌سازی همیشگی الگوریتم‌های خود و هماهنگی بین تیم‌های مختلف مانند عملیات، رانندگان، فروش و مارکتینگ، به ارزان‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین شرکت باربری و اسباب‌کشی تبدیل شده است.»

 

مدیرعامل نوبار با اشاره به اینکه اسباب کشی در نوبار محدودیت زمانی ندارد، گفت: «هرچقد اسباب‌کشی زمان ببرد، قیمت استعلام شده یک ریال افزایش پیدا نخواهد کرد.»

link

مطالب مرتبط

آچاره

یک مغازه برای همه

این روزها تعمیرکاران دیگر حجره و مغازه و دکان ندارند، آچاره نصب کرده‌اند. قبل‌ترها وقتی یک وسیله‌ای در خانه خراب می‌شد ما همیشه یک تعمیرکاری از محله خودمان سراغ داشتیم…
فلای‌تودی

eSIM به اپلیکیشن فلای‌تودی اضافه شد؛ ارتباط آسان در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان

دغدغه مسافران ایرانی در سفرهای خارجی تنها به خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل محدود نمی‌شود. پس از ورود به کشور مقصد، چالش‌هایی مانند خرید سیم‌کارت، فعال‌سازی بسته‌های اینترنت یا…
دیجی‌پی

برگزاری رویداد Growth Battle با حمایت دیجی‌پی

دیجی‌نکست، مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا، با هدف حمایت از استارتاپ‌های حوزه فین‌تک و فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری‌های تجاری، رویداد «Growth Battle – رقابت برای آینده فین‌تک»…
خبرهاگزارش و تحلیل

غول‌های سیلیکون‌ولی در بحران میانسالی هوش مصنوعی؛ معمای نوآور در کمین اپل، گوگل، متا و تسلا

بحران میانسالی ضربه‌ی سختی می‌زند؛ حتی برای پادشاهان سیلیکون‌ولی. یک لحظه شما به عنوان یک نوآور جوان، صنایع تثبیت شده را دگرگون می‌کنید. لحظه بعد، به پرتگاه خیره شده‌اید و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم