مذاکره برای سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در چیلیوری

بیانیه شرکت چیلیوری که دقایقی پیش توسط علیرضا صادقیان، مدیرعامل این شرکت در توییتر منتشر شد.

 

 

به گفته این بیانیه چند روز پیش خبر ناصحیحی پخش شد که دیجی‌کالا چیلیوری را خریده و برند جدید «دیجی‌فود» راه افتاده است.

 

خبر ادغام ریحون و چیلیوری و پس از آن توقف فعالیت چنگال، باعث گمانه‌زنی در مورد خرید کل چیلیوری توسط دیجی‌کالا شد؛ خبری که اکنون مدیرعامل چیلیوری با انتشار این بیانیه می‌گوید در حال مذاکره برای جذب سرمایه از دیجی‌کالا بوده‌اند و کماکان توافقی حاصل نشده است.

 

ظاهرا مدیران چیلیوری وعده اوضاع بهتر را به کارمندان خود پس از سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا داده‌اند و این موضوع منشا اصلی خبر راه افتادن «دیجی‌فود» و خرید چیلیوری توسط دیجی‌کالا بوده است.

 

در هر صورت چیلیوری در بیانیه اشاره می‌کند که با سرمایه‌گذرای دیجی‌کالا قرار نیست چیلیوری از بین برود و مثل سابق به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اسنپ

مدیرعامل سوپرمارکت اسنپ: به ساخت و مدیریت یک زنجیره کامل تامین نزدیک شده‌ایم

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری، در رویداد نوآوران لجستیک ایران در نشستی با عنوان «گفت‌وگو درباره ایران»، به گفت‌وگو درباره وضعیت لجستیک در ایران و ضرورت رشد و توسعه راهکارهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم