همه چیز درباره سفر های دورقمی مستربلیط

مستربلیط اخیراً  با کمپین جدید خود باعنوان “دورقمی سفر کن” بر سر زبان ها افتاده که در آن پرواز های دورقمی و تخفیف های ویژه ی هتل را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. با توجه به اینکه این کمپین سر و صدای زیادی به پا کرده و افراد زیادی از سراسر کشور از تخفیف های ویژه‌‌ی آن استفاده کرده اند،  مدیر مارکتینگ شرکت مستربلیط، مهران شهبازی در گفتگویی، از اهداف این کمپین و ماهیت آن صحبت کرد.

 

در ابتدا، مهران شهبازی گقت: مستربلیط، اولین سامانه ی خرید آنلاین بلیط هواپیما در ایران است. این سامانه با شعار سفر برای همه و با اعتقاد به اینکه سفر کردن، میتواند دنیا را به مکان بهتری تبدیل کند، تلاش می کند تا خدمات مربوط به سفر را به صورت ساده، سریع و به صرفه در اختیار مشتریان قرار بدهد. امکاناتی مثل پیش بینی قیمت، پشتیبانی ۲۴ ساعت، اطلاع رسانی کاهش قیمت، تخفیف های لحظه آخری بلیط هواپیما و تضمین کمترین قیمت رزرو هتل، همه و همه برای این هدف ایجاد شده اند.

 

چطور دورقمی سفر کنید؟

وی در ادامه ی صحبت های خود، در مورد جزئیات کمپین دورقمی سفر کن مستربلیط، افزود: در کمپین دورقمی سفر کن مستربلیط، هر دوساعت یک بلیط پرواز دورقمی ارائه میشود. قیمت این بلیط ها از هر کجای ایران به مقصد تهران، ۹۰ هزار تومان، به مقصد کیش، ۹۸ هزار تومان و به مقصد مشهد ۹۵ هزار تومان می باشد. در کنار این پیشنهاد های دورقمی، کاربران میتوانند از تخفیف های ۱۰ الی ۴۰ درصدی دیگر که بر روی بلیط هواپیما از مبادی و مقاصد مختلف اعمال میشوند نیز استفاده کنند. کاربران هیچ سفری را از دست نمی دهند. کافیست وارد صفحه ی سفر های دورقمی مستربلیط شده، مبدا و مقصد و شماره ی موبایل خود را وارد کنند تا پیشنهاد های ویژه ی سفر دلخواهشان، دو ساعت قبل از باز شدن به آنها از طریق پیامک اطلاع رسانی شود.

این پایان تخفیف های مستربلیط نیست! هر روز ساعت ۱۶، تخفیف ۱۵۰ هزار تومانی هتل نیز در صفحه ی سفر های دورقمی قرار میگیرد.

 

قرعه کشی جایزه‌ی ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

او یک خبر خوش هم به کاربران مستربلیط و شرکت کنندگان در این کمپین داد و اضافه کرد: در این کمپین علاوه بر اینکه پیشنهاد های ارزان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به کاربران پیشنهاد میشود ، یک قرعه کشی جایزه ی ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومانی وجود دارد که برنده ی آن از بین  افرادی که تا پایان زمان کمپین یعنی  ۲۸ ام اسفند ماه خرید داشته اند انتخاب میشود.افراد با وارد کردن شماره ی موبایل خود یک شانس، با هر خرید از مستربلیط ۵ شانس و با معرفی کمپین دورقمی سفر کن به دوستان و هر خرید آن ها از ۱۰ شانس اضافه برای برنده شدن در قرعه کشی جایزه ی ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان پول نقد برخوردار می‌شوند.

 

نماد دورقمی سفر کن

حتماً شما هم در وبگردی خود در سایت های مختلف، با تبلیغاتی شبیه به تبلیغات زیر رو به رو شده اید! مستربلیط برای کمپین خود، از نماد پیروزی که نشان دهنده ی سفر های دورقمی نیز هست و شخصیت های معروفی مثل چرچیل، بروسلی، کریستیانو رونالد، جوکر و …  استفاده کرده که جذابیت خاصی به این طرح ها بخشیده است.

 

برای مشاهده لندینگ کمپین دورقمی سفر کن مستربلیط به لینک زیر مراجعه کنید:

https://mrbilit.com/r/31hZO

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم