سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در نامهای به پلتفرمهای آنلاین فروش خودرو همچون دیوار، شیپور و باما، درج قیمتهای بالاتر از میزان مصوب اتحادیه نمایشگاهداران را ممنوع کرد.
این سازمان از پلتفرمها خواسته است تا اطلاع ثانوی و به منظور ساماندهی بازار خودرو، قیمت خودروهای صفر کیلومتر تولید داخل را زیر قیمتی که در سایت اتحادیه صنف نمایشگاهداران و فروشندگان اتومبیل درج شده، ثبت کنند. این در حالی است که سایت این اتحادیه از سال ۱۳۹۹، قیمت خودرو را بهروز نکرده است!
اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار در واکنش به این موضوع توییتی را منتشر کرد. او در توییت خود نوشته است:
«اردیبهشت سالهای ۹۸ و ۹۹ هم دستور آمد قیمت را از پلتفرمها حذف کنید. این کار جلوی افزایش قیمتها را که نگرفت، هیچ! حتی ۲۵ هزار ساعت از وقت کاربران را هدر داد تا با برقراری تماس تلفنی از قیمتها مطلع شوند. حداقل از گذشته درس بگیرید چون مردم تاوان اشتباهات تکراری را می دهند.»