پیام‌رسان حقوقی بنیاد وکلا برای ارایه خدمات حقوقی و قضایی معرفی شد

“بنیاد وکلا” پلتفرم اختصاصی خود برای گفت‌وگو و ارایه خدمات تخصصی وکالت را معرفی کرد. با استفاده از این خدمت کاربران می‌توانند به صورت آنلاین یکی از متخصصان این سایت را انتخاب و با وی گفتگو کنند. گفت‌وگو و دریافت خدمات در محیط یک پیام‌رسان اختصاصی انجام می‌شود که از طریق وب یا موبایل در دسترس است.

 

قابلیت ارسال فایل اسناد و مدارک، پیام صوتی، پیام متنی و همچنین ایجاد خدمت مورد نیاز مخاطب و پرداخت آن در پیام‌رسان تعبیه شده است.

 

سایت بنیاد وکلا از اردیبهشت ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون سه و نیم میلیون بازدید ماهانه و ۷ هزار وکیل تایید هویت شده روی پلتفرم خود برای ارایه خدمات حقوقی دارد.

 

آمار مشکلات حقوقی قضایی مردم در کشورمان قابل ملاحظه است؛ اما به دلایل مختلفی همچون هزینه و کمبود آگاهی در این زمینه مردم کمتر به متخصصان حقوقی و وکلا مراجعه می‌کنند.

 

بنیاد وکلا با هدف سهولت استفاده مردم از خدمات حقوقی، این پلتفرم را راه اندازی کرده است. آگاه سازی مردم از قوانین و مقررات٬‌، تسهیل در دست‌یابی مردم به خدمات حقوقی با هزینه و زمان مناسب، بالا رفتن درصد استفاده مردم از خدمات حقوقی و قضایی وکلا و عدم شروع پرونده و طرح دعاوی که به شکست منجر می‌شود از اهداف راه‌اندازی این سرویس عنوان شده است.

 

سرویس مشاوره برخط بنیاد وکلا ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته با قیمت مناسب و شفاف از پیش تعیین شده سرویس‌دهی می‌کند و تاکنون بیش از ۲۴ هزار دیدگاه از سوی کاربران خود دریافت کرده است.

 

برای استفاده از خدمات به سایت بنیاد وکلا مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید