گسترش فعالیت‌های جاباما به بیش از ۲۰۰ شهر

به نقل از روابط عمومی جاباما، با آغاز تعطیلات تابستانی و کاهش همه‌گیری ویروس کرونا، فعالیت‌های این استارتاپ گردشگری از مرز ۲۰۰ شهر کشور گذشته است و اکنون امکان رزرو و اجاره اقامتگاه در تمام ۳۱ استان ایران از طریق این بستر آنلاین ممکن شده است.

 

جاباما که یکی از شرکت‌های گروه علی بابا است با همکاری میزبانان بومی در مناطق مختلف توانسته است بیش از ۶ هزار اقامتگاه فعال را در ۲۲۶ شهر ایران در اختیار کاربران خود قرار دهد و یکی از پرتنوع‌ترین بسترهای رزرو آنلاین اقامتگاه را برای علاقه‌مندان به سفر و گردشگری فراهم سازد.

 

گسترش فعالیت‌های جاباما در شهرهای مختلف ایران و همچین تنوع فضاهای اقامتی مانند اقامتگاه‌های بومگردی و روستایی، بوتیک هتل‌های سنتی، ویلاهای لوکس و اقتصادی، کلبه‌های جنگلی، سوئیت و آپارتمان‌ آن را به یکی از محبوب‌ترین بسترهای آنلاین برای کاربرانش تبدیل کرده است.

 

جاباما، امکانات زیادی را از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد اما یکی از مهمترین خدمات جاباما که این بستر را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند امکان رزرو آنی و قطعی است. از آنجایی که رزرو قطعی اقامتگاه در شبکه آنلاین منوط به تایید میزبان است و رزرو انبوهی از گردشگران در بسترهای آنلاین به دلیل عدم تایید میزبان لغو می‌شود، جاباما با ارائه سرویس رزرو آنی و قطعی خود، این معضل را به کلی رفع کرده است.

 

گسترش محدوه‌های جغرافیایی و همچنین خدمات ابتکاری جاباما، از یک سو به تقویت صنعت گردشگری و همچنین افزایش توان میزبان‌های بومی در مناطقی کمک خواهد کرد و از سوی دیگر نیاز و انتظارات کاربران را به بهترین شکل برآورده می‌سازد.

 

بر اساس داده‌های جاباما، در سال ۱۳۹۹ فقط ۸% از کل بازار گردشگری ایران از طریق بسترهای آنلاین رزرو می‌شده است که با جهش جاباما در این صنعت، سهم بازار آنلاین تغییرات قابل توجهی خواهد داشت و این امید می‌رود که در آینده نزدیک با تلاش تمام بازیگران این بازار شاهد رشد قابل‌توجهی در فرهنگ و رفتار رزرو آنلاین اقامتگاه باشیم.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فلای‌تودی

استقبال گسترده از سفرکارت فلای‌تودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال

فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم