آیا توییت پرماجرا تبلیغاتی بود؟

توییت این کاربر که سه‌شنبه هفته گذشته منتشر شد، به فیواستار توییتر تبدیل شد و بسیاری از استارتاپ‌ها و برند‌های بزرگ به آن واکنش نشان دادند. برندهایی از جمله دیجی‌کالا، فیلیمو، تخفیفان، ایرانسل، کمدا، آچاره، ایسمینار، مدیریت ثروت ستارگان و برخی دیگر.

پس از انعکاس گسترده و واکنش بسیاری برندها به این توییت که تا این لحظه بیش از ۷ هزار بار لایک شده، برخی این شائبه را مطرح کردند که این کار توسط دیجی‌کالا انجام شده و یک پروژه مارکتینگ یا تبلیغاتی بوده. امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا در توییتر و مریم طهماسبی، نویسنده توییت در یک پست ویرگول صراحتا اعلام کردند که چنین شایعاتی صحت ندارد و این اتفاق کاملا ارگانیک رخ داده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

ایرانسل

دور جدید حمایت ایرانسل از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی دانشگاهی

«ایرانسل‌لبز» با اعلام فراخوانی و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از پایان‌نامه‌های دانشجویی و طرح‌های پژوهشی دانشگاهی در حوزه‌های مرتبط با هوش مصنوعی، شبکه، مخابرات، اینترنت اشیا و……
فناپ

«همیار پایش الکترونیک» به‌عنوان شرکت معتمد مالیاتی فناپ تاسیس شد 

شرکت همیار پایش الکترونیک (فناپ‌یار) به‌عنوان شرکت معتمد مالیاتی گروه فناپ و براساس ماده ۲۶ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی، تاسیس و آغاز به فعالیت کرد.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم