اسنپ از راه اندازی سرویس سفر اشتراکی در آینده نزدیک خبر داد

با کاهش فراگیری کرونا، اسنپ در مسیر رشد و توسعه‌ خود برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سرویس سفر اشتراکی (carpooling) را در شهر تهران در دستور کار قرار داده است. اکنون تعداد سفرهای اسنپ در شهر تهران از مرز یک میلیون سفر روزانه گذشته و با توجه به این حجم از سرویس شرایط برای پیدا کردن مبداها و مقصدهای مشترک و راه‌اندازی سرویس اشتراکی مهیا شده است. در سفر اشتراکی مسافرانی که مسیری مشابه دارند می‌توانند با یک خودروی مشترک سفر کنند تا علاوه بر کمک به کاهش ترافیک و آلایندگی‌ها، سفری مقرون‌‌به‌صرفه داشته باشند.

 

افق‌های تازه در بازار حمل‌ونقل کشور

 

براساس گزارش عملکرد اسنپ در سال ۱۴۰۰، مجموع سفرهای اسنپ خودرو در سال گذشته ۸۲۰,۰۸۹,۶۴۷ بوده است. با توجه به کامل شدن توسعه‌ی جغرافیایی و به بلوغ رسیدن تاکسی‌های اینترنتی در کشور، تیم توسعه اسنپ افق‌های جدیدی را در بازار حمل‌ونقل ایران طراحی و اجرا خواهد کرد.

 

اسنپ در مسیر راهکارهای پایدار

 

بدون شک یکی از مسئولیت‌های اجتماعی اسنپ، به عنوان یک سرویس حمل‌ونقل، انتخاب راهکارهای پایدار برای کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی خواهد بود. به همین دلیل این سامانه در حال بررسی و امکان‌سنجی ورود خودروهای برقی به بازار است و در همین راستا با شرکت‌های خودروسازی داخلی در حال مذاکره برای واردات این خودروهاست. پیشتر نیز اسنپ‌باکس به صورت آزمایشی موتورسیکلت برقی را به ناوگان خود در شهر مشهد اضافه کرده است و توسعه‌ این بخش به سایر شهرها از جمله ماموریت‌های اسنپ‌باکس خواهد بود. استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در حمل‌و‌نقل شهری علاوه بر اینکه به حفظ محیط زیست کمک می‌کند، حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران داخلی نیز محسوب می‌شود.

راه‌اندازی سرویس «سفر اشتراکی» و همچنین امکان‌سنجی ورود خودروهای برقی به بازار کشور به عنوان اهرم‌های رشد اسنپ در گام‌های بعدی این شرکت در حوزه‌ی حمل‌ونقل خواهند بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم