امکان خرید بیمه قسطی بدون چک و سفته توسط آیتول

آیتول برای اولین بار در ایران امکان خرید بیمه قسطی بدون نیاز به چک و سفته را فراهم کرد.

 

این خدمت با توجه به نیاز کاربران در شرایط اقتصادی کنونی، برای اولین بار در ایران از اوایل مرداد ماه سال جاری ارائه شده تا خرید بیمه برای مالکان خودرو تسهیل شود. در سرویس خرید اقساطی بیمه از آیتول، فرایند مراجعۀ کاربران و دریافت خدمات نسبت به شیوه‌های سنتی خرید بیمه، آسان‌تر شده و طی بررسی‌هایی که برای برآورد ریسک‌ها از سوی آیتول انجام گرفته، بر نوآوری و ایجاد طرحی نو به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، تأکید شده است.

با استفاده از این سرویس آیتول، بیمه‌گذاران می‌توانند وجوه مربوط به خرید یا تمدید بیمه‌نامه‌ خود را بر اساس مدل قراردادی و اعتبارسنجی آیتول پرداخت کنند. سررسید اقساط به منظور تمدید یا خرید بیمه‌نامه نیز همان تاریخ صدور بیمه نامه است و آخرین مهلت پرداخت صورتحساب تا ۵ روز بعد از تاریخ سررسید است که در صورت عدم پرداخت صورت حساب در موعد مقرر، بیمه‌گذار مشمول بدحسابی می­شود.

در کنار خرید بیمه قسطی بدون چک و سفته، کاربران آیتول از امکان مقایسه خدمات شرکت‌های بیمه­ای، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، خرید آسان و سریع بیمه‌نامه، صدور سریع بیمه‌نامه از تمام شرکت‌‌های بیمه و تضمین بهترین قیمت بهره‌مند می‌شوند.

سعید دولتی، قائم مقام مدیر عامل آیتول درباره فرایند اجرایی شدن این سرویس می­گوید: روند عملیاتی شدن این محصول از ۶ ماه پیش آغاز شده و در این مسیر، ریسک‌های پیش رو، مدیریت آنها و فرایندهای پیچیده‌ برای رسیدن به نتیجه معقول مورد بررسی قرار گرفته است. به گفته وی با این‌که سرویس‌های بی.ان.پی.ال (BNPL) که در زمینه فروش اعتباری فعالیت می‌کنند سرویس‌های موجهی به شمار می‌روند و می‌توانند مورد استفادۀ شرکت‌های زیادی قرار بگیرند، اما به دلیل ماهیت آنلاین آیتول و نیاز به عملکرد سریع، این سرویس مورد استفاده قرار نگرفت.

وی در مورد چگونگی ارائه این سرویس بدون ضمانت می­افزاید: تنها کاری که ما انجام داده‌ایم این است که تخمینی از فروش زده‌ و به اندازۀ معادل کل آن چک داده‌ایم؛ به این ترتیب تعهد پرداخت را آیتول به شرکت‌های بیمه داده‌ است، یعنی اگر سررسید بیمۀ کاربر برسد و کاربر اقساط را پرداخت کند یا نکند، تغییری در مدل پرداخت شرکت‌های بیمه رخ نمی‌دهد. در واقع ضمانت در قرارداد به‌واسطۀ سیستم بانکی، به‌عنوان راه‌حلی در روند ارائه خدمات پیش‌بینی شده‌ است.

آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی که سرویس­های جامع خودرویی را به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود ارائه کرده، خرید بیمه شخص ثالث اقساطی و بدنه را به عنوان جدیدترین خدمت خود در راستای تحقق وعده این برند مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران، در لیست خدمات خود قرار داده است.

آیتول امیدوار است سایر کسب و کارها نیز از ظرفیت ریسک­پذیری خود بهره­مند شده و در راستای سهولت استفاده از سرویس­های ارائه شده، شرایط منعطف و اقتصادی را برای کاربرانشان ایجاد کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم