براساس یک پژوهش سهم بازار تپسی به ۲۰ درصد رسیده است

شرکت بهینه کاوان کیفیت به درخواست شرکت تپسی، طی انجام پژوهشی به‌منظور بررسی سهم بازار تاکسی اینترنتی کشور، حدود۲۰ درصد این سهم را متعلق به تاکسی اینترنتی تپسی اعلام کرد.

 

طبق نتایج حاصل از نظرسنجی صورت گرفته در این پژوهش، مشخص شد شرکت تپسی تا مرداد ماه سال جاری، حدود ۲۰درصد در شهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور از جمله تهران، مشهد و … و حدود ۱۵ درصد در شهرهای کوچک‌تر مانند نیشابور و اراک، سهم بازار مربوطه را در اختیار دارد. علاوه بر آن در خصوص مشتریان کلان‌شهرهایی نظیر تهران، اصفهان، کرج و …، از میان افرادی که با مفهوم تاکسی اینترنتی آشنایی دارند نیز حدود ۹۴ درصد افراد بدون نیاز به راهنمایی، این برند را می‌شناسند.

 

در کلان شهرهایی چون تهران و مشهد، ۶۰ درصد از کسانی که با تاکسی آنلاین آشنا هستند، از خدمات تپسی استفاده کرده‌اند و ۲۵ درصد از ساکنان تهران که کاربر تاکسی ‌آنلاین هستند، به صورت مستمر از خدمات تپسی استفاده می‌کنند.

 

براساس نظرسنجی صورت گرفته کاربران دلایل مختلفی برای انتخاب یک تاکسی اینترنتی دارند و همان طور که از نتایج  نظر سنجی مشخص است اکثر کاربران برندهای مختلف بازار را امتحان می‌کنند تا بتوانند برندی که خدمات بهتری ارائه می‌کند را انتخاب کنند؛ براساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته مهم‌ترین دلیل انتخاب تپسی از طرف کاربرانی که از این سرویس استفاده می‌کنند، «منصفانه بودن قیمت سفر» است. پس از آن به ترتیب «دسترس‌پذیر بودن» به معنای سهولت استفاده از اپلیکیشن و نرخ قبول شدن درخواست سفر، طرح‌های تشویقی مانند تخفیف‌ها و کیفیت پاسخ‌گویی و پیگیری پشتیبانی، از مهم‌ترین دلایل مشتریان برای انتخاب این برند تاکسی اینترنتی کشور است.

 

چند روز پیش نیز میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی در یک مصاحبه گفت: انتظار داریم در ابتدای سال آینده سهم بازار ۲۰ درصدی به حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد برسد و همین‌طور مسیر توسعه خودمان را ادامه بدهیم. به گفته منشی‌پور تپسی در ۶ ماهه ابتدای امسال ۲۵۶ میلیارد تومان درآمد (برابر با کل درآمد سال گذشته) و ۲۰ میلیارد تومان سود داشته که تنها ۳۰ درصد از آن ناشی از افزایش قیمت است‌. مدیرعامل تپسی افزود انتظار داریم که امسال را با درآمدی حدود ۶۵۰ میلیارد تومان به پایان برسانیم. تپسی هم‌اکنون در ۳۳ شهر حضور دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم