تپسی به رانندگان خود سهام واگذار می‌کند

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی در برنامه تلویزیون اینترنتی بورسان از واگذاری سهام به رانندگان این شرکت خبر داد. این طرح اثر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار تپسی خواهد داشت.

مدیرعامل تپسی با اشاره به اینکه این طرح برای رقبا قابل اجرا نیست گفت واگذاری سهام به رانندگان مزیت خاص تپسی خواهد بود و نمونه‌های موفقی در دنیا وجود دارد که حتی در آغاز به کار سرویس از این طرح استفاده کرده‌اند.

به گفته منشی‌پور یک نمونه موفق در آمریکای جنوبی بوده است. منشی‌پور تصریح کرد: «یکی از مشاوران ما می‌گفت استقبال به گونه‌ای بوده که اتحادیه‌های رانندگان در شهرهای مختلف درخواست می‌دادند که فعالیت‌تان را در شهر ما آغاز کنید.»

مدیرعامل تپسی با بیان اینکه این اقدام به نوعی برد برد برای راننده و شرکت است گفت: راننده هر چه بیشتر در سیستم فعال باشد، سهم بیشتری می‌گیرد و همزمان با فعالیتش بر ارزش سهم اثر مثبت می‌گذارد.

به گفته منشی‌پور این طرح چسبندگی و وفاداری در رانندگان ایجاد می‌کند؛ پس طبیعتا وقتی راننده سهام دارد به نوعی کسب‌وکار متعلق به اوست، پس بر افزایش فعالیت راننده در سیستم و به تبع افزایش سفر موثرخواهد بود.

میلاد منشی‌پور گفت: «در مثال آمریکای جنوبی آن قدر رانندگان حس نزدیکی و به نوعی مالکیت دارند که شکایت‌هایشان از جنس ایده و راهکار برای بهتر شدن است.»

منشی‌پور گفت: آنچه انگیزه اصلی ما برای این کار بود و باعث شد تلاش کنیم و به نوعی بجنگیم تا محدودیت‌های سهم را برداریم این بود که معتقدیم رانندگان تپسی به عنوان صاحبان اصلی این کسب‌وکار که بیشترین سهم را در ساخت این شرکت داشتند، بتوانند سهام‌دار باشند و اثر فعالیت خودشان را به صورت ملموس دریافت کنند.

مدیرعامل تپسی اعلام کرد فاز نخست این طرح در بهار ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد. او تصریح کرد کلیت طرح این است که هر راننده‌ای که بیشتر در سیستم تپسی فعال باشد، به تبع سهم بیشتری می‌گیرد؛ فعلا جزئیات بیشتری را افشا نخواهم کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم