حمایت ۲۵ میلیون ریالی ابر آروان از استارت‌آپ‌های نوپا

ابر آروان به استارت‌‌آپ‌هایی که در سال اول فعالیت خود هستند، ۲۵ میلیون ریال اعتبار استفاده از محصولات ابری هدیه می‌دهد.

 

حمایت ابر آروان در سال دوم فعالیت استارت آپ‌ها نیز ادامه دارد. استارت‌آپ‌هایی که در سال دوم عمرشان هستند، می‌توانند تا سقف ۲۵ میلیون ریال پنل آروان را شارژ کنند و ابر آروان نیز به همان میزان به اعتبار کیف پول‌شان اضافه خواهد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ابر آروان، استارت‌آپ‌ها می‌توانند این حمایت را با توجه به نیاز خود، در هر یک از محصولات شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN)، میزبانی ویدیو، سرور ابری، فضای ابری و کانتینر ابری آروان استفاده کنند.

 

ابر آروان در سال‌های گذشته تلاش کرده است با اعطای زیرساخت رایگان به استارت‌آپ‌ها کمک کند تا به‌جای دغدغه‌های زیرساختی بر توسعه‌ی محصول و بازارش متمرکز باشند. در سال‌های گذشته این زیرساخت رایگان شامل محصولات حوزه‌ی CDN و ویدیو بود اما در طرح حمایتی جدید ابر آروان، امکان استفاده از تمام محصولات به‌ویژه سرور ابری، فضای ابری و کانتینر ابری نیز فراهم شده است.

 

ابر آروان در راستای تقویت اکوسیستم استارت‌آپی ایران به حمایت از کسب‌وکارهای نوپا می‌پردازد. تا پیش از این، حمایت آروان در این زمینه با همکاری شتاب‌دهنده‌‌ها و مراکز رشد و نوآوری انجام می‌گرفت. اگرچه شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد می‌توانند هم‌چنان با ابر آروان همکاری کنند، اکنون استارت‌آپ‌ها نیز می‌توانند به‌شکل مستقیم از حمایت‌های آروان بهره‌مند شوند.

 

همان‌طور که گفته شد، حمایت ابر آروان از استارت‌آپ‌های سال اولی ۲۵ میلیون ریال است. به‌جز این مبلغ، استارت‌آپ‌ها می‌توانند با استفاده از بسته‌های پایه ابر آروان، از ویژگی‌های رایگان محصولات ابری نیز استفاده کنند.

 

صاحبان کسب‌وکارهای نوپا برای آگاهی از جزییات بیش‌تر می‌توانند به صفحه حمایت از نسل بعدی استارت‌آپ‌ها سر بزنند و اطلاعات خود را وارد کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم