دیجی‌کالاجت چه خدماتی برای زندگی مدرن ارایه می‌دهد؟

دیجی‌کالا جت سرویسی در حوزه تجارت سریع (Quick commerce)، با هدف برطرف کردن نیازهای در لحظه و به صورت فوری است. هدفی که در کمتر از یک سال  از شروع فعالیت دیجی‌کالا جت در مسیر توسعه قرار گرفته است و تا کنون بیش از ۲ میلیون کاربر یکتای ماهانه از دیجی‌کالا جت استفاده کرده‌اند. دیجی­‌کالا جت کار خود را با ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی آغاز کرد و اکنون با نگاهی به قفسه‌های جت می‌توان دسته­‌بندی‌های جدیدی را مشاهده کرد.

 

تنوع کالایی در دیجی‌کالا جت

جت با کالاهای سوپرمارکتی فعالیتش را آغاز کرد. حالا توانسته تنوع کالایی را به گروه‌های بیشتری افزایش دهد. این کالاها در دسته‌های مختلف از جمله نانوایی، میوه‌فروشی، پروتئین، کافه، پت‌شاپ، کالای دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی در جت در دسترس هستند. 

 

دیجی‌کالا جت در شهرهایی فعال است؟

دیجی‌کالا جت فعالیت خود را از شهر تهران آغاز کرد و پس از آن به استان البرز رفت. به دنبال توسعه استان‌های تحت پوشش، در حال حاضر در شهرهای شیراز، اصفهان، قم و مشهد به ارائه خدمات می‌پردازد و روزانه به طور متوسط بیش از ۱۷ هزار سفارش را به دست خریداران می‌رساند. هدف دیجی‌کالا جت این است که تعداد استان‌های تحت پوشش خدماتش را در سراسر ایران بیشتر کند و به زودی به شهرهای جدیدی وارد می‌شود.

 

خرید از جت چه تفاوتی با خرید سوپرمارکتی از دیجی‌کالا دارد؟

از نام آشنای دیجی‌کالا شاید این سوال ایجاد شود که خدمات دیجی‌کالا جت با سوپرمارکت دیجی‌کالا چه تفاوتی دارد. دیجی‌کالا جت در حوزه تجارت سریع وارد شده تا این بار به مشتریان نزدیک‌تر باشد و سریع‌تر از همیشه نیازهایشان را برطرف کند. بنابراین تفاوت اول خرید از دیجی‌کالا جت با سوپرمارکت دیجی‌کالا در ارسال سریع آن است. سفارش‌های سوپرمارکتی دیجی‌کالا بین ۳ تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش، به دست مشتریان می‌رسد. در حالی که با سفارش از دیجی‌کالا جت، سفارش‌ها در ۴۵ دقیقه تحویل داده می‌شوند که این موضوع به سبب همکاری با فروشگاه‌های معتبر محلی و استفاده از جت‌مارت‌ها در هر منطقه محقق می‌شود. جت‌مارت‌ها فروشگاه‌های اختصاصی جت هستند که برای نگهداری از کالاها استفاده می‌شوند. تاکنون ۱۶ جت‌مارت در مناطق مختلف تهران، کرج، مشهد و اصفهان احداث شده‌ است.

از طرف دیگر ارسال جت در حال حاضر رایگان است و شما بدون پرداخت هزینه‌ای، می‌توانید سفارش‌ها را در منزل خود تحویل بگیرید. البته که جت فعالیت خود را از محصولات سوپرمارکتی آغاز کرده است اما تنها به ارائه این محصولات نمی‌پردازد و یکی دیگر از تفاوت‌های آن با سوپرمارکت دیجی‌کالا، امکان خرید و دریافت گروه کالاهای مختلف در دسته‌بندی‌هایی مانند نانوایی، میوه‌فروشی و کافه در کنار محصولات سوپرمارکتی است. سوپرمارکت دیجی‌کالا همانند یک سوپرمارکت بزرگ، کالاها را عرضه می‌کند و از طریق جت، فروشگاه‌های اطراف هر مشتری برای ارسال فوری وارد کار می‌شوند.

 

چشم انداز دیجی‌کالا جت، برطرف کردن نیازهای هر فرد در یک زندگی مدرن و سریع است؛ به همین منظور دسته‌بندی‌های جدید کالایی اضافه شده‌اند و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد. جت به زودی در مسیرهای جدید دیگری هم شروع به فعالیت خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم