دور دوم سرمایه‌گذاری هلدینگ مکس در دکترتو

هلدینگ مکس از دور دوم سرمایه‌گذاری این شرکت در پلتفرم سلامت الکترونیک دکترتو خبر داد.

 

مکس در دور نخست سرمایه‌گذاری در سال ۱۳۹۹ همکاری خود را با دکترتو آغاز کرد. توانمندی موسسین و نیز دورنمای روشنی که در مدل کسب‌وکار این پلتفرم وجود داشت، مهم‌ترین دلایل مکس برای شروع همکاری بودند.

 

 دکترتو در این مسیر موفق شد تا تعداد کاربران خود را به بیش از ۳ میلیون نفر برساند و به یکی از بازیگران اصلی این صنعت در ایران تبدیل شود. افزون‌براین بیش از ۱۸ هزار پزشک در ۳۵۰ نقطه و ۳۱ استان در پلتفرم دکترتو عضو هستند.

 

امروز همراهی مکس و دکترتو وارد مرحله‌ی جدیدی شده و انتظار می‌رود تا به نقش‌آفرینی موثری در بازار سلامت الکترونیک تبدیل شود.

 

دکترتو در سال آینده از سرویس‌های جدید و متفاوتی در زمینه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی رونمایی می‌کند. این مجموعه هم‌چنین هم‌سو با برنامه‌های توسعه‌ای خود ظرفیت تیم سرمایه‌های انسانی را هم توسعه می‌دهد و شمار آنان را به ۱۲۰ نفر می‌رساند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم