دکتردکتر با ۱۳ هزار پزشک همکاری می‌کند

استارتاپ دکتردکتر که در زمینه ارایه خدمات پزشکی آنلاین فعالیت می‌کند، خبر داد تعداد پزشکان آن به ۱۳ هزار نفر رسیده و با مدیرعامل جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

 

دکتردکتر از سال ۱۳۹۷ و با سرمایه‌گذاری شرکت لیان کپیتال، جهشی بزرگ را در روند توسعه خود و افزودن پزشکان به لیست خدمات دکتردکتر تجربه کرد. امکان رزرو آنلاین و تلفنی، جابه‌جایی و کنسلی آسان، مشاوره تلفنی با پزشکان، اعزام پزشک و پرستار به منازل، خدمات آزمایشگاهی در منزل، دامپزشکی و مجله الکترونیک دکتردکتر همگی خدماتی هستند که از زمان آغاز این روند جدید، به دکتردکتر اضافه شده است و بدون شک در آینده نیز به عرضه خدمات جدید منجر خواهد شد.

 

دکتردکتر با ارتقای راهکارها و توسعه خدمات خود توانسته است امکان دسترسی آسان بیماران به طیف وسیعی از پزشکان و مراکز درمانی را در سراسر ایران فراهم کند. این استارت‌آپ، بیماران را در سراسر ایران به ‌صورت آنلاین، به مطب پزشکان و کلینیک‌های مختلف متصل می‌کند و بار نوبت‌دهی‌های تلفنی را از دوش پزشک و بیمار برمی‌دارد. همچنین این سامانه سعی دارد با ارائه خدماتی کامل و متمایز، جایگاه خود را به‌ عنوان بخشی از زنجیره ارزش خدمات سلامت برای بیماران و پزشکان تثبیت کند.

 

با ورود لیان کپیتال، دکتردکتر توانست از یک استارت‌آپ با ایده‌ای جذاب و کارآمد به بازیگری تحول‌آفرین در صنعت سلامت الکترونیک ایران تبدیل شود. در این مدت کوتاه، دکتر دکتر تعداد پزشکان خود را از عدد ۸۰۰ به ۱۳ هزار نفر رساند و فرآیند نوبت‌دهی را برای بیماران و کاربران ساده‌تر کرد. تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار بیمار از خدمات و راهکارهای دکتردکتر برای تسهیل روند نوبت‌دهی و درمان خود استفاده کرده‌اند. این در حالی است که تا امروز نزدیک به ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نوبت بر روی پلتفرم دکتردکتر برای ویزیت بیمار توسط پزشکان این مجموعه ثبت شده است.

 

چهره جدید دکتردکتر

 

در بهمن ماه ۱۴۰۰ دکتردکتر با یک تغییر ساختاری مهم روبه‌رو شد و «نیما فاضلی» به عنوان مدیرعامل جدید، سکان این مجموعه را به دست گرفت. بیست سال فعالیت حرفه‌ای در سطوح مختلف شرکت‌ها و صنایع متنوع، او را به مدیری متخصص و توانمند تبدیل کرده است.

 

نیما فاضلی در رویکرد خود برای آینده دکتردکتر معتقد است بهبود سرویس‌های فعلی این پلتفرم از طریق توسعه مناسب و تقویت زیرساخت‌ها برای خلق تجربه کاربری بهتر و ایجاد تنوع همگون در محصولات و خدمات با هدف پاسخگویی به طیف کامل‌تری از نیازهای مخاطبین (بیمار و پزشک) باید اولویت اصلی دکتر دکتر باشد تا در نهایت به هدف غایی این مجموعه یعنی همراهی با بیماران در تمامی مراحل درمان، تسهیل این روند و کاهش مشکلات بیماران و خانواده‌های آن‌ها منجر شود.

 

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی

میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی  مهندسی برق، برگزار شد و ایرانسل به بهره‌وری بیشتر از هوش مصنوعی در صنعت و
میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی …
دیجی‌کالاگزارش و تحلیلویدیو

نخستین فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا در تهران افتتاح شد

غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را افتتاح کرد. مدیران دیجی‌کالا در مراسم معرفی این فروشگاه که
غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از افتتاح فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا تا سرویس بین‌المللی گروه اسنپ

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۳ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فیدیلیو

فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. پیشتر گزارش‌هایی مبنی
«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم