سرویس «انتقال خودکار» بلوبانک راه‌اندازی شد

بلوبانک در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن خود از سرویس «انتقال خودکار» رونمایی کرد که به عنوان دستیار هوشمند کاربران، به راحتی و در سریع‌ترین زمان تراکنش‌های مربوط به انتقال را انجام می‌دهد.

 

فراموش کردن موعد پرداخت بدهی‌ها و وام‌ها با توجه به چالش‌های زندگی روزمره به امری عادی تبدیل شده که در بعضی از اوقات می‌تواند هزینه‌هایی مثل جریمه دیرکرد و… را در پی داشته باشد. سرویس جدید «انتقال خودکار» به کاربران بلوبانک این امکان را می‌دهد تا طی یک برنامه‌ریزی دقیق و مشخص، پرداخت انواع بدهی‌ها شامل قسط وام و… را به اپلیکیشن بانکی خود بسپارند.     

بلوبانک به منظور خلق تجربه‌ای راحت، سریع و جذاب از خدمات بانکی و مالی تاکنون خدمات متنوعی همچون بلوچارت، بلوباکس، پاداش و انتقال پول به دوستان را در اپلیکیشن خود طراحی کرده است. در ادامه این روند سرویس «انتقال خودکار» معرفی شده تا کاربران بلوبانک، انتقال‌های منظم روزانه، هفتگی و ماهانه خود را به شکل دقیق و به آسانی انجام دهند.   

برای استفاده از این قابلیت جدید ابتدا باید اپلیکیشن خود را به نسخه ۲.۲ به‌روزرسانی کنید. پس از آن با مراجعه به منوی «انتقال» اپلیکیشن می‌توانید لیست مورد نظر را برای انجام تراکنش‌های خودکار خود بسازید. به این منظور بعد از وارد کردن شماره کارت و مبلغ انتقال، دو گزینه «انتقال» و «انتقال خودکار» را مشاهده خواهید کرد که با تغییر وضعیت به انتقال خودکار، این قابلیت در دسترس شما قرار می‌گیرد. پس از این مرحله می‌بایست تعداد دفعات و تاریخ‌های واریز را تعیین کنید تا از آن پس پرداخت‌های شما در زمان تعیین شده، به شکل خودکار و بدون نیاز به انجام کار خاصی منتقل شود. برای انتخاب دفعات گزینه‌هایی چون یک بار، روزانه، هفتگی و ماهانه را در اختیار دارید و علاوه بر آن شما می‌توانید با هر بار ورود به این لیست وضعیت انتقال وجه‌های خود را بررسی و پیگیری کنید.     

در این سرویس جدید از روش‌های پایا، پل، بلو به بلو و بلو به سامان برای انتقال وجه استفاده می‌شود که براساس آن می‌توان در هر تراکنش تا ۱۰۰ میلیون تومان وجه را انتقال داد. سرویس ساتنا به دلیل محدودیت‌های زمانی آن برای قابلیت انتقال خودکار فعال نیست.                        

اگر تراکنش شما به هردلیلی با مشکل مواجه شود، این سرویس مجدد آن را تکرار نمی‌کند اما تراکنش‌های بعدی شما طبق برنامه تنظیم شده انجام می‌شود. برای مثال اگر یک برنامه ۱ ساله به این سرویس بدهید که در روز اول هر ماه یک میلیون تومان به حساب مشخصی واریز کند و در ماه اول به دلایلی چون عدم موجودی کافی یا قطعی احتمالی سیستم این پرداخت با مشکل مواجه شود، آن پرداخت صورت نمی‌گیرد اما انتقال‌های ماه‌های بعد دوباره از سر گرفته شده و طبق برنامه انجام می‌شود. همچنین برای اینکه شما در جریان قرار بگیرید، روند هر یک از انتقال‌هایی که با مشکل مواجه شده‌اند به همراه دلیل آن مشکل از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود. همچنین یک روز پیش از هر انتقال، پیامک یادآوری آن برای شما ارسال می‌شود.               

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم