سرویس جدید تپسی برای مقابله با کرونا

سرویس جدید تپسی برای ارائه سفرهای ایمن و بهداشتی‌تر در شرایط شیوع ویروس کرونا به زودی راه‌اندازی می‌شود. خودروهای ارائه‌دهنده این سرویس، هر روز ضدعفونی می‌شوند و فضای بین راننده و مسافر در این خودروها جداسازی شده‌اند.

 

 

تپسی برای آماده‌سازی خودروهای ارائه‌دهنده این سرویس، از طریق ۱۰ ایستگاه در شهرهای تحت پوشش خود، نسبت به ضدعفونی و جداسازی فضای داخلی خودروهای سفیران اقدام می‌کند. همچنین برای اطمینان از سلامتی کامل سفیران فعال در این سرویس، آزمایش خون تشخیص ویروس کرونا در این ایستگاه‌ها از آنها انجام می‌شود.

 

تپسی از زمان آغاز بیماری کوید ۱۹، به منظور حفظ سلامتی سفیران و مسافران، اقدامات مختلفی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است. از جمله فعالیت‌های این شرکت در این خصوص می‌توان به توزیع مواد ضدعفونی کننده در بین خودروهای فعال در تپسی، ارائه نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران و راه‌اندازی خط ویژه تماس سفیران با پزشکان متخصص برای اطمینان از سلامتی آنها اشاره کرد.

 

سرویس جدید تپسی برای سفرهای ایمن نیز در ادامه اقدامات قبلی این شرکت با شعار «در مسیر سلامتی» ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند در روزهای آینده از طریق اپلیکیشن تپسی، آن را درخواست دهند.

 

گفتنی است، تپسی این هفته، سرویس جدیدی را با عنوان «همیار تپسی» راه‌اندازی کرده تا به شهروندان کمک کند برای حفظ سلامتی خود، در خانه بمانند و با کمک تپسی، خریدهای خود را انجام دهند.

 

سرویس «همیار تپسی» از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می‌توانند همانند درخواست خودرو، با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، گزینه «درخواست همیار تپسی» را انتخاب کنند و لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید کرده و کالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.

 

همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم