لجستیک غیرمتمرکز مردمی؛ «همیار» تپسی رونمایی می‌شود

همزمان با شیوع ویروس کرونا، تپسی سرویس جدیدی ارائه کرده است که به شهروندان کمک می‌کند به جای اینکه برای خرید یا انتقال بسته‌های خود از خانه خارج شوند، از سرویس همیار تپسی استفاده کنند و برای حفظ سلامتی‌شان در خانه بمانند.

 

این سرویس در واقع یک نوع سرویس لجستیک غیرمتمرکز P2P (بین مردم) است که خدمت حمل بار را به تپسی اضافه کرده است.

 

این سرویس از فردا از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می‌توانند همانند درخواست خودرو، پس از انتخاب گزینه «درخواست همیار تپسی» با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید کرده و کالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.

 

همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.

 

سرویس «همیار تپسی» در مرحله نخست به صورت آزمایشی در تهران راه‌اندازی می‌شود و به زودی در تعداد دیگری از شهرها هم در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

 

این اقدام علاوه بر کمک به رعایت توصیه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، به افزایش درآمد سفیران تپسی در شرایطی که به دلیل کاهش ترددهای شهری، بخشی از درآمد خود را از دست داده‌ و با مشکلات مالی روبه‌رو شده‌اند نیز کمک می‌کند.

 

تپسی با شروع بیماری کووید ۱۹، اقدام به افزایش سطح ایمنی و اصول بهداشتی خدمات سفر خود کرد و علاوه بر اطلاع‌رسانی و ارائه نکات بهداشتی به سفیران، بسته‌های حاوی مواد ضدعفونی کننده نیز در اختیار آنها قرار داد تا اطمینان خاطر بیشتری برای کاربران خود ایجاد کند. علاوه بر این با اختصاص یک خط تماس ویژه، امکان مشاوره و دریافت نکات بهداشتی و سلامتی برای سفیران خود فراهم کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم