مدیرعامل نوبار اعلام کرد: با الگوریتم‌های هوشمند، ارزان‌ترین سرویس اسباب‌کشی را ارایه می‌کنیم

مدیرعامل نوبار درتولد ۵ سالگی این سرویس اعلام کرد کاربران می توانند از باربری‌های دیگر هم قیمت‌ها را استعلام کنند و اگر قیمت آنها پایین‌تر بود، تعهد نوبار این است که اسباب‌کشی را با همان قیمت انجام دهد.

 

به گزارش روابط‌ عمومی نوبار؛ این استارت‌آپ و سامانه هوشمند اسباب‌کشی و باربری درون‌شهری، به تازگی ۵ سالگی خود را جشن گرفته است. نوبار دراین سال‌‌ها با ارائه سرویس‌های متعدد از صفر تا صد در کلیه فرآیند اسباب‌کشی مانند بسته‌بندی کامل وسایل، جابه‌جایی اسباب منزل و چیدمان وسایل بعد از اسباب‌کشی، با بهترین کیفیت و تخصص در کنار مشتریان بوده است.

 

یکی از مهم‌ترین سرویس‌های نوبار، قیمت‌گذاری هوشمند و شفاف آن است. از نظر پرهام قبادی، مدیرعامل نوبار، این نوع قیمت‌گذاری یکی از راه‌حل‌های نوبار برای دستیابی هرچه بیشتر به حقوق مشتریان و تیم‌های جابجایی نوبار است.

 

او با اشاره به اینکه نوبار ارزان‌ترین سرویس را به کاربران ارائه می‌دهد، گفت: «کاربران می توانند قیمت را از باربری‌های دیگر استعلام کنند و اگر قیمت کمتر از نوبار اعلام کردند تعهد نوبار این است تا اسباب‌کشی را با همان قیمت انجام دهد.»

 

پرهام قبادی ادامه داد: «در محاسبه قیمت نهایی جابه‌جایی به صورت هوشمند الگوریتم‌هایی مانند مسافت، ترافیک، تعداد طبقات، تعداد کارگر، تعداد وسایل سنگین و غیره تاثیر دارند. نوبار با بهینه‌سازی فرآیندهای خود مانند تخصیص بهینه بار به تیم‌های باربری، استفاده از داده‌های ۶‌ساله فعالیت در این صنعت برای بهینه‌سازی همیشگی الگوریتم‌های خود و هماهنگی بین تیم‌های مختلف مانند عملیات، رانندگان، فروش و مارکتینگ، به ارزان‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین شرکت باربری و اسباب‌کشی تبدیل شده است.»

 

مدیرعامل نوبار با اشاره به اینکه اسباب کشی در نوبار محدودیت زمانی ندارد، گفت: «هرچقد اسباب‌کشی زمان ببرد، قیمت استعلام شده یک ریال افزایش پیدا نخواهد کرد.»

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم