کمپین تپسی برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار

در آستانه آغاز سال نو تحصیلی، تپسی با همکاری موسسه خیریه پیام امید، کمپینی را با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان طراحی کرده است. در این کمپین، کاربرانی که عضو باشگاه مشتریان تپسی هستند، می‌توانند با استفاده از امتیازهایشان در این باشگاه، به تامین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار کمک کنند.

 

 با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، حال و هوای اول مهر فضای شهر را پر می‌کند. بعد از گذشت دو سال تحصیلی غیر حضوری، امسال دانش‌آموزان علاوه بر اینکه ذوق و شوق تهیه لوازم التحریر نو را دارند، مشتاق حاضر شدن سر کلاس‌های درس در کنار دوستان‌شان نیز هستند. اما در این بین نباید فراموش کنیم که کودکان کم‌برخوردار در مناطق محروم بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک هستند.

 

چطور به این کمپین بپیوندیم؟

 

کاربران تپسی می‌توانند بدون پرداخت هزینه و تنها با ستاره‌های خود در باشگاه مشتریان در این کار نیک سهیم باشند. در این طرح کاربران به ازای هر ۵۰۰ ستاره در پر کردن جامدادی و به ازای هر ۵۰۰۰ ستاره در پرکردن کوله‌پشتی دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان کمک می‌کنند.

 

اگر می‌خواهید با ستاره‌هایتان در تپسی، حامی دانش‌آموزان مناطق محروم شوید مراحل زیر را دنبال کنید:

 

-اگر در حال حاضر عضو باشگاه مشتریان تپسی هستید، می‌توانید از منوی اپلیکیشن، تعداد ستاره‌های خود را مقابل گزینه سفینه تپسی مشاهده کنید و با لمس این قسمت، وارد باشگاه شوید.

-اگر عضو باشگاه مشتریان نیستید، از منوی اپلیکیشن، گزینه سفینه تپسی را انتخاب و ثبت نام کنید تا علاوه بر دریافت امتیاز هدیه ثبت نام، امتیازهای گذشته خود را نیز دریافت و از آن‌ها استفاده کنید.

-در مرحله بعد، وارد فروشگاه تپسی شوید. در این صفحه می‌توانید از قسمت نیکوکاری در تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در مناطق محروم سهیم باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم