سهمیه‌بندی بنزین

پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین و نرخ جدید آن در ساعت ۲۴ شب گذشته در بند ششم اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مورد تاکسی‌های اینترنتی نوشته شده:

برای مسافربرهای بر پایه اینترنت (اسنپ و تپ‌سی) مشروط بر آن که نرخ‌های خود را از مقادیر مصوب، به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند، اعتبار معادل سهمیه مصوب تعلق خواهد گرفت.

 

پس از اعلام این خبر شرکت‌های تپ‌سی و اسنپ در اطلاعیه‌ای جداگانه از اختصاص سهمیه به رانندگان تاکسی‌های آنلاین خبر داده و اعلام کردند در کرایه‌های تاکسی‌های آنلاین تغییری ایجاد نمی‌شود.

 

تپ‌سی: پیرو انتشار خبر سهمیه‌بندی بنزین و طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و‌ تایید وزارت کشور؛ سهمیه‌ی بنزین به رانندگان تاکسی‌های آنلاین تعلق می‌گیرد. بنابراین بدون نگرانی به سفرهایتان ادامه دهید.

 

اسنپ: با توجه به آغاز سهمیه بندی بنزین، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، خوشحالیم به اطلاع برسانیم به رانندگان تاکسی های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد.

از امروز ۲۴ آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی های اینترنتی بر اساس کارکرد ماه، به قیمت دولتی محاسبه و ما به التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می گردد.

link

مطالب مرتبط

گزارش و تحلیلهم‌آوا

سه‌راهی کارخانه نوآوری آزادی؛ مدیرعامل سرآوا از خروج پارک پردیس و آینده کارخانه می‌گوید

چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ خبری منتشر شد که پارک فناوری پردیس قصد دارد از کارخانه نوآوری آزادی خارج شود. این موضوع نگرانی‌ها و سوالاتی را در مورد آینده‌ی
چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ خبری منتشر شد که پارک فناوری پردیس قصد دارد…
خبرها

پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم