برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

در شیراز، تخفیف بگیرید

در راستای موفقیت سامانه شیراز تخفیف در بازارهای اینترنتی، فرزاد نصیر زاده مدیرعامل و بنیانگذار شیراز تخفیف در گفت‌وگو‌یی با سایت «آی‌چیزها» از چالش‌ها و موفقیت‌های شیراز تخفیف می‌گوید.

 

«شیراز تخفیف یک سامانه تخفیف محلی است که در زمینه فروش کوپن‌های تخفیفی از مراکز خدماتی،  تفریحی و بهداشتی و فرهنگی با الهام از سایت groupon از تیر ۹۲ فعالیت خود را در شیراز شروع کرد و در حال حاضر هشتاد درصد از سهم بازار اینترتی شیراز را در اختیار دارد. از دلایلی که سایت گروهی تخفیف را انتخاب کردیم بیزینس مدل آن بود، وین وین وین، یعنی هم مصرف کننده، هم فروشنده و هم شیراز تخفیف در این مدل سود می‌برند. بیزنس مدل ما به صورت CBC است که در آن سامانه شیراز تخفیف به عنوان واسطی است که کوپن‌ها را از فروشندگان دریافت کرده و به مصرف‌کنندگان که مایل به دریافت کوپن‌ها هستند ارائه می‌دهید.»

نصیرزاده می‌گوید با وجود روند افزایش درآمد و توسعه سامانه تخفیف، رقبای مطرحی همواره سعی در تصاحب بازار شیراز کرده اند، اما سامانه شیراز تخفیف همواره با با ارائه‌ی خدمات منسجم‌تر و حفظ کیفیت و رضایت مشتری، سهم خود را در بازارهای اینترنتی حفظ کرده است. اما این سامانه مانند همه رقبای خود در بازار با چالش‌هایی روبه رو است؛ چالش‌هایی مانند جذب سرمایه‌گذاری و نیروی متخصص و … که این سامانه با جذب سرمایه‌گذاران هوشمند، علاوه بر سرمایه‌گذاری، همکاری‌های لازم را با آنها به عمل آورده است و همچنین با جذب نیروهای قوی در تیم سعی می‌کند از این چالش‌ها عبور کند.

اما چالش جدیدی که سامانه شیراز تخفیف با آن روبه رو بود، قطع ده روزه اینترنت و عدم ثبات وضیعت اینترنت در دی ماه سال جاری بود که نصیرزاده در این باره می‌گوید: با توجه به اینکه سرور ما به خارج وصل است، ۳ الی ۴ روز فعالیت فروش ما متوقف شد که در نتیجه آن چهل درصد در فروش ریزش داشتیم که حاصل عدم اعتماد کاربران اینترنتی ما بود که باعث خسارت به بخش بیزینس ما شد، البته ما با تلاش توانستیم بسیاری از کاربران را به سیستم برگردانیم.

اکنون نیز تمام تلاش ما بر این است که خدمات خود را ارتقا دهیم و در آینده برنامه‌هایی را برای بهبود سامانه نیز خواهیم داشت. به طور مثال تیم تصمیم دارد با توجه به اینکه خدمات ما تقریبا در سراسر نقاط شیراز است، روی مکان فعلی کاربر تمرکز کرده و نزدیک‌ترین پیشنهادها را بر اساس مکان کاربر به آنها ارایه دهیم.

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی