در شیراز، تخفیف بگیرید

در راستای موفقیت سامانه شیراز تخفیف در بازارهای اینترنتی، فرزاد نصیر زاده مدیرعامل و بنیانگذار شیراز تخفیف در گفت‌وگو‌یی با سایت «آی‌چیزها» از چالش‌ها و موفقیت‌های شیراز تخفیف می‌گوید.

 

«شیراز تخفیف یک سامانه تخفیف محلی است که در زمینه فروش کوپن‌های تخفیفی از مراکز خدماتی،  تفریحی و بهداشتی و فرهنگی با الهام از سایت groupon از تیر ۹۲ فعالیت خود را در شیراز شروع کرد و در حال حاضر هشتاد درصد از سهم بازار اینترتی شیراز را در اختیار دارد. از دلایلی که سایت گروهی تخفیف را انتخاب کردیم بیزینس مدل آن بود، وین وین وین، یعنی هم مصرف کننده، هم فروشنده و هم شیراز تخفیف در این مدل سود می‌برند. بیزنس مدل ما به صورت CBC است که در آن سامانه شیراز تخفیف به عنوان واسطی است که کوپن‌ها را از فروشندگان دریافت کرده و به مصرف‌کنندگان که مایل به دریافت کوپن‌ها هستند ارائه می‌دهید.»

نصیرزاده می‌گوید با وجود روند افزایش درآمد و توسعه سامانه تخفیف، رقبای مطرحی همواره سعی در تصاحب بازار شیراز کرده اند، اما سامانه شیراز تخفیف همواره با با ارائه‌ی خدمات منسجم‌تر و حفظ کیفیت و رضایت مشتری، سهم خود را در بازارهای اینترنتی حفظ کرده است. اما این سامانه مانند همه رقبای خود در بازار با چالش‌هایی روبه رو است؛ چالش‌هایی مانند جذب سرمایه‌گذاری و نیروی متخصص و … که این سامانه با جذب سرمایه‌گذاران هوشمند، علاوه بر سرمایه‌گذاری، همکاری‌های لازم را با آنها به عمل آورده است و همچنین با جذب نیروهای قوی در تیم سعی می‌کند از این چالش‌ها عبور کند.

اما چالش جدیدی که سامانه شیراز تخفیف با آن روبه رو بود، قطع ده روزه اینترنت و عدم ثبات وضیعت اینترنت در دی ماه سال جاری بود که نصیرزاده در این باره می‌گوید: با توجه به اینکه سرور ما به خارج وصل است، ۳ الی ۴ روز فعالیت فروش ما متوقف شد که در نتیجه آن چهل درصد در فروش ریزش داشتیم که حاصل عدم اعتماد کاربران اینترنتی ما بود که باعث خسارت به بخش بیزینس ما شد، البته ما با تلاش توانستیم بسیاری از کاربران را به سیستم برگردانیم.

اکنون نیز تمام تلاش ما بر این است که خدمات خود را ارتقا دهیم و در آینده برنامه‌هایی را برای بهبود سامانه نیز خواهیم داشت. به طور مثال تیم تصمیم دارد با توجه به اینکه خدمات ما تقریبا در سراسر نقاط شیراز است، روی مکان فعلی کاربر تمرکز کرده و نزدیک‌ترین پیشنهادها را بر اساس مکان کاربر به آنها ارایه دهیم.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم