انجام۲۰میلیون سفر در اسنپ به وسیله رانندگان دارای معلولیت

سومین دوره رعد تاک با حمایت شرکت اسنپ برگزار شد و ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، یکی دیگر از سخنرانان این رویداد بود. علاقبند در این رویداد از تمرکز اسنپ بر توانمندسازی جامعه معلولان به عنوان مسئولیت اجتماعی این تاکسی آنلاین سخن گفت. طبق اعلام مدیرعامل اسنپ رانندگان دارای معلولیت در این تاکسی اینترنتی معاف از پرداخت کمیسیون هستند و اسنپ امروز به بستر مناسبی برای استقلال و درآمدزایی افراد دارای معلولیت تبدیل شده است. ژوبین علاقبند درباره آمار رانندگان دارای معلولیت اسنپ عنوان کرد: «دو سال پیش در همین رویداد اعلام کردم که تعداد رانندگان دارای معلولیت اسنپ به بیش از ۲هزار نفر می‌رسد. امروز با افتخار اعلام می‌کنم که اسنپ پذیرای بیش از ۱۱هزار راننده دارای معلولیت بوده و این افراد تا کنون ۲۰میلیون سفر اسنپی را با موفقیت به انجام رسانده‌اند. اسنپ، برای حمایت از رانندگان دارای معلولیت، از آنها کمیسیون دریافت نمی‌کند.»

 

علاقبند همچنین از طرح تخفیفی تاکسی اینترنتی اسنپ برای مسافران دارای معلولیت گفت: «در طرح تخفیفی که برای مسافران دارای معلولیت تا پایان امسال در نظر گرفتیم، از ۱۲آذر امسال تا الان ۳۰هزار بار از کد تخفیف اسنپ استفاده شده است. این بدان معناست که اسنپ ۳۰هزار بار کمک کرده تا افراد دارای معلولیت انگیزه بیرون آمدن از منزل و مشارکت اجتماعی را داشته باشند.»

 

بر اساس اعلام مدیرعامل اسنپ، برای فعال‌سازی این کد تخفیف ۲۰درصدی تیم‌های مختلفی در اسنپ با همه توان بسیج شدند تا بتوانند مسافران دارای معلولیت را شناسایی کنند. شورای شهر تهران شماره تلفن گروهی از افراد دارای معلولیت را در اختیار اسنپ قرار داد و اسنپ پس از فعال کردن کد تخفیف برای اطلاع‌رسانی درباره این تخفیف به افراد دارای معلولیت پیامک ارسال کرد.

 

علاقبند در ادامه اضافه کرد: «با توجه به اینکه شماره تلفن‌هایی که در اختیار اسنپ قرار گرفته بود کامل نبود، برای ارائه تخفیف به معلولان ساز و کاری با روابط عمومی بهزیستی در نظر گرفتیم. بر اساس این ساز و کار، افراد دارای معلولیت عضو بهزیستی اطلاعات خود را (شامل کد ملی و شماره موبایل) جهت استعلام از طریق ارسال دایرکت در شبکه‌های اجتماعی رسمی اسنپ، یا ارسال ایمیل به pr@snapp.cab و یا تماس با پشتیبانی در اختیار اسنپ قرار می‌دهند. این اطلاعات با سازمان بهزیستی چک می‌شود و در صورت تایید این سازمان کد تخفیف به این افراد تعلق می‌گیرد.»

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم