رونمایی از سیم کارت هوشمند توسط شاتل موبایل

شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، با پیاده‌سازی راهکاری جدید و نوآورانه و برای اولین بار در ایران، از «سیم‌کارت‌ هوشمند» رونمایی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، با تحلیل مداوم و اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک و با دارا بودن قابلیت آنتن‌دهی هوشمند، با کیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند و بر این اساس، گسترده‌ترین و بهینه‌ترین پوشش شبکه‌های ۳G و ۴G/LTE تلفن همراه را برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود، فراهم می‌کند.

 

براساس این گزارش و با پیاده‌سازی این فناوری نوآورانه، مشترکین شاتل موبایل در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل می‌شوند و بهترین کیفیت و گسترده‌ترین پوشش فناوری‌های ۳G ،۳.۷۵G ،۴G/LTE و ۴.۵G کشور را در هر منطقه‌ تجربه خواهند کرد.

 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل با پوشش سراسری۳G و۴G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند علاوه بر نمایندگان فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم‌کارت را درب منزل خود انجام دهند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم