برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

sorenagame

گزارش کنفرانس خبری سورناگیمز

از زولا تا سرگرمی!

کنفرانس Mevent98 سورنا گیمز در ۲۹ بهمن ماه با محوریت توضیح درباره بازی های What Happened و Desolation point و رونمایی پروژه های جدید خود در سینما آستارا برگزار شد.

 

در آغاز این مراسم، حسن مهدی اصل مدیرعامل شرکت سورنا از هدف تشکیل این کنفرانس سخت گفت، وی در این باره عنوان کرد: هدف ما از چنین مراسمی نمایش توانمندی های مان نبوده است، بلکه فرصت را غنیمت شمرده ایم تا اجتماع بزرگ گیم در ایران را معرفی کنیم. این هنر بزرگ می تواند رشد پیدا کند به شرط آنکه بیزنس ها باور کنند که این موضوع می تواند پروژه اقتصادی بزرگ در کشور باشد . وی افزود ما در این کنفرانس رونمایی های مهمی را خواهیم داشت به شرح آنها خواهیم پرداخت.

 

پترا، افسانه نگهبان سرنوست

 

عماد رحمانی مدیر عامل شرکت رسانه شکوه کبیر در این کنفرانس از بازی پترا رونمایی کرد وی در این باره اظهار داشت: این بازی روایت داستان ازلی و ابدی خیر و شر است که در آن شخصیت اصلی در سفر تلاش می کنند، اهورامزدا را به جایگاه اصلی خود برساند. این بازی، از پروژه‌های اصلی رسانه شکوه کبیر است که به تهیه کنندگی مهدی جعفری انجام گرفته است.

 

در ادامه مراسم حسن مهدی اصل درباره پروژه whathappened گفت: این پروژه با همکاری سورنا گیمز در حال تولید است و بخاطر اتمسفر و ژانر روان شناختی و روایت منحصربه فرد اش به عنوان یکی از جاه طلبانه ترین بازی های ایران معرفی شده است و نسخه pc این بازی در بهار و تابستان ۲۰۲۰ اجرا می شود و نسخه پلی استیشن و ایکس باکس نیز در حدود پاییز ۲۰۲۰ شکل می‌گیرد . آرش نگهبان ، کارگردان این بازی میگوید :بازی what happened در مرحله اول این یک پروژه ی جاه طلبانه بود اما به مرور زمان سعی کردیم تمام چالش های خودمان را به همان گونه که در ذهنتان بود پیاده کنیم ، اکنون ما مشتاق این هستیم بازی هر چه سریع تر به مرحله عرضه برسد ، امیدوارم در چند ماه آینده این اتفاق بیوفتد. وی در ادامه افزود : روی صحبت من درباره جوانان و نوجوانان است ،چرا که بعضی از آن ها در زندگی نیاز به کمک دارند ، اگر آن ها بتوانند در بازی تجربه کنند و آن را در زندگی شناسایی کنند ، ما به هدف اصلی خود رسیده ایم‌.

 

در ادامه مهدی جهانگیری درباره بازی زولا اظهار داشت: پروژه زولا در چهار سال انجام شده و با فراز و نشیب های زیادی روبه رو بوده است ، مهم ترین چالش های آن ، چالش زیر ساخت بود ، در اصل مهم ترین ویژگی بازی های آنلاین ، انلاین بودن آن ها است و ما نتوانستم در یک سال اخیر آن طور که باید به مخاطبان خود سرویس دهیم . وی در ادامه گفت : ما سعی داریم به صورت فصلی یکسری آمار از زولا ارائه دهیم و تحقیقات ما در این باره نشان داده است که ؛ما در چهار سال اخیردو ملیون کاربر ثبت نامی داشتیم که ۷۰۰ هزار نفر از آن ها کاربر فعال هستند و طبق تحقیقات ما بیست درصد از کاربران ما خانوم و هشتاد درصد ازآقایان هستند و تقسیم بندی سنی آنها در فاصله سنی۲۵ الی۳۴ سال هستند . وی در بخشی دیگر از سخنانش افزود : زولا تنها گیم در ایران است که لیگ منسجم برگزار می کنند و ما از ابتدای سال ۹۷چهارده هزار نفر را داشتیم که در مسابقات ثبت نام کرده اند و ما در مجموع ۲۷۵ ملیون جایزه بین تیم ها و نفرات برگزیده پخش کرده ایم.

 

حسن چناری درباره بازیDesolation pointاظهار کرد: این بازی ابتدا به صورت یک ایده بود ، که هر کدام از اعضا ما یک تصویر از آن داشتند ، که نزدیک به هم نبود ، اما در نهایت با نظر همه به یک تصویر سازی واحد رسیدم و تازه متوجه سختی این پروژه شدیم اما با تلاش سعی کردیم در زمینه بصری و گرافیکی به سطحی بالاتر از بازی ها در ایران و حتی منطقه برسیم . ما در این پروژه در زمینه شخصی سازی سلاح ها تنوع بیشتری به خرج دادیم.

 

رونمایی از SARGARME

 

دانیال نوروزی مدیر رسانه سرگرمی درباره ی محصول SARGARME گفت: رسانه سرگرمی پروژه ای است که نزدیک به یک سال طول کشیده است، درواقع رسانه سرگرمی با اینکه جزئی از محصولات سورنا گیمز است ، اما از نظر محتوایی و عملکرد مطبوعاتی استقلال کامل دارد ، ما در رسانه سرگرمی سعی بر آن داشته این که سرگرمی را به معنای واقعی تقسیم کنیم ، ما در طراحی سایت آن از سیستم منعطف استفاده کرده ایم ، که به ما اجازه می دهد سایت را از ریشه تحلیل کنیم و این ازادی عمل باعث شده است به مرور زمان قابلیت های متنوعی را بنا به درخواست کاربر پیاده سازی کنیم. ما در این پروژه سیستم داشبورد را راه اندازی کرده ایم تا کاربر در آن پیج اختصاصی اش را بر اساس موضوعاتی که در سایت دنبال کرده است، داشته باشد. ما در این راه سعی کرده ایم همواره محتوای اصیل تولید کنیم برای همین وابستگی کمی به متن مقالات خارجی داشته ایم.

 

وی در ادامه افزود، یکی از اهداف ما تولید محتوای ویدئویی است، بخاطر همین هم ما بخشی را به عنوان سرگرمی TV درست کرده ایم که در آن چهار نوع برنامه تخصصی وجود دارد، که عبارت اند از:

۱.:VRnights که به بازی واقعیت مجازی می پردازد.
۲.چک پوینت: که یک ویدئو پادکست تحلیلی برای کپ و گفت و گو بازی سازان داخلی است.
۳.چک پوینت پلاس: که یک ویدیو پادکست تحلیلی برای استریم ها و بازیکنان است.
۴. Lets play که به انجام بازی های روز دنیا می پردازد.

وی در آخر عنوان کرد: ما ورود دو برنامه و پادکست wassupو popcorn را در سرگرمی داشته ایم و بسیار مفتخریم که رسانه سرگرمی میزبان این برنامه ها بود.

مطالب مرتبط

قطعی اینترنت ایران
دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی