گزارش رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ‌فود

صبح امروز مراسم رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ‌فود در پردیس سینمایی چارسو تهران برگزار شد. مهرداد عبدالرزاق (رییس هیات مدیره اسنپ‌فود) و سعید لطفی (مدیرعامل) طی این مراسم به ارایه آمارها و ویژگی‌های اسنپ‌فود پرداختند. اپلیکیشن نسخه جدید اسنپ‌فود رابط کاربری بهبودیافته دارد و دیگر نیازی به آپدیت شدن توسط کاربر نیست و خودکار به‌روز می‌شود.

در ابتدای مراسم امین سمیعی، مدیر مارکتینگ اسنپ‌فود از روزهای آغازین این برند و اینکه چگونه از یک استارتاپ کوچک به شرایط فعلی رسیده‌اند، تعریف کرد.

سمیعی گفت: «۹۰ هزار سفارش روزانه و ۹۰۰ کارمند دستاورد امروز اسنپ‌فود است»

سپس سعید لطفی با اشاره به زودفود و ریبرندینگ این مجموعه تکامل اپلیکیشن اسنپ‌فود را در این سال‌ها شرح داد. به گفته او اکنون نسخه چهارم اپ اسنپ‌فود عرضه شده و دیگر نیازی به آپدیت شدن توسط کاربر ندارد و خودکار به روز می‌شود.

نسخه اولیه اپلیکیشن اسنپ‌فود

 

تیزر اپ جدید اسنپ‌فود

سپس مهرداد عبدالرزاق، رییس هیات مدیره اسنپ‌فود به روی صحنه آمد و در مورد امکانات جدید اپ اسنپ‌فود توضیح داد.

در ادامه مراسم علیرضا صادقی‌پور، مدیر محصول اسنپ‌فود اعلام کرد تا دو ماه آینده نسخه دسک‌تاپ اسنپ‌فود هم شبیه اپ آن خواهد شد. او گفت: ۹۰ درصد سفارش‌ها روی موبایل انجام می‌شود و به همین دلیل تمرکز بیشتر روی اپلیکیشن اسنپ‌فود بوده است. به گفته او اپلیکیشن جدید اسنپ‌فود نیازی به آپدیت کردن ندارد و این یک مزیت برای مجموعه اسنپ‌فود محسوب می‌شود، زیرا به‌روزرسانی هر نسخه از اپلیکیشن بیش از ۳۰۰ میلیون تومان هزینه در پی داشته و حالا این هزینه می‌تواند صرف گسترش و توسعه محصولات اسنپ‌فود شود.

مهرداد عبدالرزاق در پنل پرسش و پاسخ این مراسم در پاسخ به رسانه‌ها گفت: «در روز نظرات بسیاری از کاربران بررسی شده و به رستوران‌ها ارجاع می‌شود. البته در مورد برخی نظرات چالش داریم؛ برای مثال می‌گویند فلان رستوران غذای خوبی ندارد. از کجا بدانیم رستوران رقیب نباشد! برای هر نظر یک پروسه‌ای از سمت تیم پشتیبانی‌مان اتفاق می‌افتد و روی امتیاز رستوران تاثیر دارد.»

لطفی تصریح کرد اسنپ‌فود هم‌اکنون ۹۰۰ نفر کارمند دارد، تمامی ایران را پوشش می‌دهد و با ۱۴ هزار رستوران همکاری می‌کنند که حدود ۸ هزار تای آنها در شهرستان‌ها است. او ادامه داد فکر می‌کنم رقبا با حدود ۴۰۰۰ رستوران قرارداد دارند.

عبدالرزاق در واکنش به اینکه در شهرستان‌ها برای اسنپ‌فود رقیب وجود ندارد، گفت: در تهران هم رقیبی نداریم!

مدیران اسنپ‌فود در واکنش به اقدام‌های چیلیوری به ذکر این نکته بسنده کردند که “روی کار خودمان تمرکز کرده‌ایم و رقیبی در این بازار نداریم.” آنها گفتند که رشد در بخش‌های دیگر بازار بزرگ‌ترین دغدغه این روزهای‌مان است. لطفی همچنین اشاره کرد که بزرگ‌ترین رقیب ما بخش آفلاین این مارکت است که هنوز آنلاین نشده.

لطفی در توضیح ابعاد اسنپ‌فود گفت: در تمام این ۱۴ هزار رستوران نرم‌افزارمان را نصب کرده‌ایم که یک تیم ۴۰ نفره برای آن داریم. ۵۰۰ نفر تیم پشتیبانی‌مان است. قرارداد بستن با این همه رستوران واقعا کار دشواری بود. او گفت روزانه بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار سفارش داریم. لطفی همچنین گفت روزانه بیش از هشت هزار تماس با مرکز تماس‌مان برقرار می‌شود.

به گفته عبدالرزاق، اسنپ‌فود روزانه ۶۰۰۰ سفارش سوپرمارکتی دارد و آن‌ها قصد دارند بخش‌‌های جدیدی همچون فروش نان، مواد پروتیینی و میوه را به سرعت و با قدرت توسعه دهند.

او در مورد رای شورای رقابت گفت: این رای لازم‌الاجراست و از آن پیروی می‌کنیم. او همچنین اشاره کرد خیلی دوست نداریم وارد حواشی شویم.

عبدالرزاق گفت سهم بازار سفارش آنلاین غذا هم‌اکنون در ایران در حدود ۳۵ درصد در مجموع است. کل این بازار در تهران تا چند سال آینده ۲ تا ۳ برابر می‌شود.

رییس هیات مدیره اسنپ‌فود در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد میزان سهام مدیران اسنپ‌فود گفت: «میزان سهامی برای مدیران شرکت وجود دارد، اما اگر اجازه دهید وارد جزییات آن نشویم. اما ما از فیپا مجوز داریم و مساله پنهانی در این زمینه وجود ندارد.»

وی در پاسخ به این سوال که بزرگ‌ترین چالش این روزهای اسنپ‌فود چیست، گفت: قوی شدن در بخش خدمات دیگرمان (سوپرمارکت، شیرینی و…) دغدغه اصلی‌مان است. ما با سرعت در حال حرکت هستیم و عمده فعالیت‌مان برای غذاست، اما باید سگمنت‌های دیگر هم که بازار وسیعی دارد به سرعت توسعه دهیم.

سعید لطفی در مورد چالش‌هایی همچون رمز دوم پویا گفت: این نوع مشکلات همیشه وجود دارد و چالش اصلی اسنپ‌فود نیست.

عبدالرزاق نیز در این باره اذعان کرد بالای ۹۴ درصد سفارش ما پرداخت آنلاین است و اگر راهکار پرداخت زیر ۱۰۰ هزار تومان نبود خیلی به مشکل می‌خوردیم.

مهرداد عبدالرزاق، رییس هیات مدیره اسنپ‌فود می‌گوید در روز مادر ۹ هزار سفارش شیرینی داشته‌اند.
link

مطالب مرتبط

فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم