خلاصه اخبار امروز (۱۲ اسفند ۹۸)

اسنپ‌فود برای مبارزه با ویروس کرونا پروتکل بهداشتی ۴ مرحله‌ای را اجرا می‌کند (زومیت)

اسنپ فود با الگوبرداری از سرویس‌های مشابه در سایر کشور‌ها، استاندارد‌های جدید به پروتکل بهداشتی پیک‌های اکسپرس این پلتفرم اضافه کرده که شامل ارایه‌ی ماسک و دستکش به پیک‌‌ها و ضدعفونی کردن لباس و باکس پیک‌ها با محلول الکل و پیگیری روند اجرای دستورالعمل بهداشتی از طریق سرپرست پیک‌ها، جلوگیری از تحویل سفارش به داخل بیمارستان، کلینیک و مراکز درمانی است‌. این طرح هم‌اکنون در شهر تهران اجرا می‌شود و از ۱۰ اسفند ماه در شیراز و اصفهان نیز عملی خواهد شد.

 

دورکاری چیست و برای اجرای بهتر، به چه ابزار‌هایی نیاز دارد؟ (زومیت)

با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب‌وکارها برای سلامت کارمندان شرایط دورکاری را فراهم کردند که البته این دورکاری برای کارمندان و برقراری ارتباط بین آن‌ها نیاز به ابزار‌هایی دارد که شامل ویدئوکنفرانس یا تماس‌های کنفرانسی صوتی می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان اسکایپ و واتساپ و Lifesize و Flock و Zoom و برای سازمان‌های بزرگ از سخت‌افزار لاجیتک گروپ نام برد. از ابزارهای مدیریت پروژه نیز ترلو (Trello) و آسانا (Asana) وتسکولو هستند و برای اشتراک فایل و اسناد نیز می‌توان از گوگل‌ داکس و گوگل‌شیت و گوگل‌درایو استفاده کرد.

 

کرونا پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی را افزایش داد (پیوست)

مدیرعامل فون‌پی و تومن اعلام کردند که با وجود کاهش تعداد سفر‌های درون شهری به علت شیوع ویروس کرونا، پرداخت کرایه تاکسی از طریق اپلیکیشن‌های پرداخت، ۲۵ درصد افزایش یافته است.

 

مدیر کل تعزیرات کشف ۵ میلیون ماسک از دیجی‌کالا را تکذیب کرد (زومیت)

به دنبال انتشار ادعایی مبنی بر احتکار ماسک، دیجی‌کالا بیانیه‌ای منتشر و این ادعا را تکذیب کرد.

 

ماجرای کشف ۵ میلیون ماسک در انبار دیجی‌کالا (تسنیم)

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران از برداشته شدن محدودیت توزیع محصولات و عرضه دست‌کش و مواد ضدعفونی کننده توسط داروخانه‌ها ظرف امروز و فردا خبر داد و آمار دقیق کشف ماسک از دیجی‌کالا را به زودی اعلام خواهد کرد.

 

۳۴ هزار ماسک؛ کل موجودی در سامانه فروش (صداوسیما)

مدیرعامل دیجی‌کالا گفت خبر منتشر شده مبنی بر احتکار ۵ میلیون ماسک در دیجی‌کالا خلاف واقعیت است و کل ماسک موجود در این سامانه ۳۴ هزار عدد بوده است.

 

رویداد استارتاپی بازگشت سبز برگزار می‌شود (شنبه)

استفاده از پسماندهای بیمارستانی به کمک تکنولوژی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و نقش ویروس کرونا در اهمیت توجه به فناوری‌های مدیریت پسماند در نشست خبری رویداد بازگشت سبز برگزار شد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

آغاز رسمی فروش اینترنتی دارو از یک ماه آینده

رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به طور رسمی از یک ماه آینده باید آغاز شود. امیر سیاح در گفت‌وگو با
رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو…
اسنپ

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات ۲۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف تا انتهای سال
اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات…
دیجی‌کالا

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد و در آن کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه ۵
در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت…
تپسی

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو رونمایی کرد. براساس این به‌روزرسانی، موقعیت مکانی کاربر با مجوزی که برای دسترسی به
شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم