خلاصه اخبار امروز (۲۹ اسفند ۹۸)

مروری بر سال ۹۸ از نگاه ویدیوهای آپارات (استارتاپ۳۶۰)

سایت اشتراک ویدیو آپارات به رسم هر سال پر بازدیدترین ویدیوهای امسال را معرفی کرده‌است که از سیل فروردین ماه۹۸ تا بحران بیماری کرونا در روزهای پایانی سال را در بر می‌گیرد.

 

ثبت‌نام متقاضیان ارائه خدمات در کمپین نوروزی پازل آغاز شد (پیوست)

این کمپین با کنار هم آوردن جمعی از کسب‌وکارهای ایرانی سعی در اتصال سرویس دهندگان به مشتریان با تخفیفات ویژه دارد. ثبت‌نام در این کمپین برای دو گروه ارائه دهندگان سرویس و متقاضیان سرویس‌ها از ۲۵اسفند ماه آغاز شده‌‌است.

 

سوپرمارکت اینترنتی و پرتخفیف در تهران (زومیت)

اسنپ مارکت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که این روز‌ها گزینه خوبی برای خرید اینترنتی به شمار می‌آید. علاوه بر وب سایت-های فروشگاهی، اپلیکیشن‌های خرید آنلاین هم طراحی و ساخته می‌شوند که می‌توان روی تلفن همراه نصب کرده و یک سوپر‌مارکت آنلاین را همراه خود حمل کنید. همچنین با اولین خرید از اسنپ مارکت، به شما تخفیف اولین خرید ارسال خواهد شد.

 

ساترا از آپارات پاسخ خواست (پیوست)

 پس از انتشار ویدئویی با محتوای نامناسب در آپارات، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر از این رسانه خواسته است تا دلایل عدم شناسایی این ویدئو به عنوان یک ویدئوی نامناسب را باتوجه به ارزیابی سازوکارهای فعلی این پلتفرم مشخص و اقدامات لازم برای برطرف کردن آن را انجام دهند.

 

اجاره آنلاین سوئیت، مسکن و هتل ممنوع شد (وبنا)

معاونت دادستان کل کشور در نامه‌ای ارائه خدمات گردشگری در حوزه اجاره مسکن، سوئیت، هتل، بوم‌گردی به گردشگران و مسافران توسط سایت‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده آگهی اجاره اقامتگاه هتل را ممنوع اعلام کرد و از این شرکت‌ها خواست در این رابطه اطلاعیه‌های لازم را به اطلاع کاربران خود برسانند.

 

چگونه تسهیلات وزارت ارتباطات و صندوق نوآوری خسارت استارت‌آپ‌ها از کرونا را جبران می‌کند (پیوست)

سروش قاضی‌نوری درباره طرح حمایتی وزارت ارتباطات به استارت‌آپ‌ها می‌گوید: ارائه تسهیلات در مرحله‌ی اول شرکت‌های آنلاین در حوزه خدمات منزل، تاکسی، ثبت سفارش غذا و گردشگری را شامل می‌شود که بیشترین خسارت را از شیوع کرونا دیده‌اند و در حال حاضر در تامین مالی این پروژه مشکلی وجود ندارد اما مشکل اصلی در تهیه ضمانت‌نامه‌ها از سمت این شرکت‌هاست. وی تاکید کرد قرار نیست طرح حمایتی وزارت ارتباطات از شرکت‌های زیان دیده به یک رانت تبدیل شود؛ چرا که هدف اولیه این طرح کمک به افرادی است که در ماه پایانی سال بابت تعدیل نیرو و یا توقف فعالیت شرکت‌ شان خسارت دیده‌اند.

 

دیجی‌کالا برای پاسخ به نیاز مردم در دوران کرونا به استخدام ۲۰۰۰ نیروی جدید نیاز دارد (استارتاپ ۳۶۰)

دیجی کالا در بیانه‌ای اعلام کرد باتوجه به شیوع کرونا، در شرایط فعلی خرید اینترنتی تبدیل به یک نیاز ضروری شده‌است، به همین منظور دیجی‌کالا برای خدمت‌رسانی و پاسخ به افزایش تقاضای میلیون‌ها کاربر خود در سراسر کشور نیاز به به ۲۰۰۰ نیروی جدید در بخش عملیات، تحویل و ارسال و کارگر انبار دارد و اولویت استخدام با داوطلبینی است که در شرایط رکود کسب‌وکارها، شغل خود را از دست داده‌اند.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم