برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

ایران رنتر

تغییر نام و نشان تجاری ایران‌رنتر در سال جدید

حدودا ۵ سال از فعالیت ایران‌رنتر می‌گذرد. این مجموعه که یک استارتاپ فینتکی در زمینه لندتک (استفاده از فن‌آوری برای ارائه تسهیلات) است، حالا پس از تغییر مدل کسب و کار از تغییر نام و نشان تجاری خود در سال جدید خبر داده‌. ایران‌رنتر تصمیم به بازآفرینی برند گرفته و اعلام کرده که در تاریخ یکم ادیبهشت‌ماه از برند جدید رونمایی خواهد کرد.

 

دلایل بازآفرینی برند ایران‌رنتر

به گفته امیر حق‌رنجبر؛ مدیرعامل ایران‌رنتر: “قرار است نام و نشان ایران‌رنتر به کلی تغییر کند زیرا برند فعلی ما با مسیری که در آن هستیم هم‌خوانی ندارد.” وی اضافه کرد که این تغییر برند در راستای کمک به ساخت یک اکوسیستم لندتک در ایران و قدم نهادن در مسیر ارائه محصولات نوآورانه در زمینه تسهیلات مالی صورت میگیرد.
ایران‌رنتر با تغییر در مدل کسب و کار در مسیری جدید قرار گرفت و تمرکز خود را از اجاره کالا، بر امکان خرید اقساطی از فروشگاه‌های آنلاین گذاشت و چشم‌انداز این مجموعه نیز پدید آوردن تحولی در نظام مالی و اعتباری است. با توجه به این تغییرات ضروری به نظر می‌رسید که این استارتاپ طی یک بازآفرینی، تغییری در نامش ایجاد کند تا بدرستی گویای حوزه فعالیتش باشد.
امیر حق‌رنجبر همچنین به اهداف جدید ایران‌رنتر اشاره کرد و گفت: “این تغییرات برای این است که پیام خود را شفاف‌تر و دقیق‌تر منتقل کنیم. برای این‌که بگوییم ما کیستیم و چه کار می‌کنیم. ما نیاز به بازآفرینی داریم زیرا ظاهر فعلی ما تداعی‌کننده این مفهوم نیست.”

نام جدید ایران‌رنتر چیست؟

نام ایران‌رنتر از واژه (Rent) به معنای اجاره کردن گرفته شده و حالا این نام کارایی لازم را ندارد چون این استارتاپ دیگر در زمینه اجاره کالا فعالیت نمی‌کند. این مجموعه نام جدیدی انتخاب کرده‌ و مسابقه‌ای با موضوع حدس نام جدید ایران‌رنتر برگزار کرده است.

 

وب‌سایت جدید ایران‌رنتر نیز با حفظ امکانات گذشته به‌روز شده و با تغییرات در در ظاهر، رابط کاربری و عملکرد از تاریخ یکم اردیبهشت در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

این استارتاپ در اردیبهشت ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد و ابتدا در زمینه اجاره دادن وسایل فعالیت می‌کرد. با گذشت زمان به سوی اجاره با امکان مالکیت تغییر مسیر داد، سپس به فروش اقساطی کالا رو آورده و در نهایت امکان خرید اقساطی از فروشگاه‌های آنلاین با ارائه خدمات مالی و تسهیلاتی را فراهم کرد.

 

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی