تغییر نام و نشان تجاری ایران‌رنتر در سال جدید

حدودا ۵ سال از فعالیت ایران‌رنتر می‌گذرد. این مجموعه که یک استارتاپ فینتکی در زمینه لندتک (استفاده از فن‌آوری برای ارائه تسهیلات) است، حالا پس از تغییر مدل کسب و کار از تغییر نام و نشان تجاری خود در سال جدید خبر داده‌. ایران‌رنتر تصمیم به بازآفرینی برند گرفته و اعلام کرده که در تاریخ یکم ادیبهشت‌ماه از برند جدید رونمایی خواهد کرد.

 

دلایل بازآفرینی برند ایران‌رنتر

به گفته امیر حق‌رنجبر؛ مدیرعامل ایران‌رنتر: “قرار است نام و نشان ایران‌رنتر به کلی تغییر کند زیرا برند فعلی ما با مسیری که در آن هستیم هم‌خوانی ندارد.” وی اضافه کرد که این تغییر برند در راستای کمک به ساخت یک اکوسیستم لندتک در ایران و قدم نهادن در مسیر ارائه محصولات نوآورانه در زمینه تسهیلات مالی صورت میگیرد.
ایران‌رنتر با تغییر در مدل کسب و کار در مسیری جدید قرار گرفت و تمرکز خود را از اجاره کالا، بر امکان خرید اقساطی از فروشگاه‌های آنلاین گذاشت و چشم‌انداز این مجموعه نیز پدید آوردن تحولی در نظام مالی و اعتباری است. با توجه به این تغییرات ضروری به نظر می‌رسید که این استارتاپ طی یک بازآفرینی، تغییری در نامش ایجاد کند تا بدرستی گویای حوزه فعالیتش باشد.
امیر حق‌رنجبر همچنین به اهداف جدید ایران‌رنتر اشاره کرد و گفت: “این تغییرات برای این است که پیام خود را شفاف‌تر و دقیق‌تر منتقل کنیم. برای این‌که بگوییم ما کیستیم و چه کار می‌کنیم. ما نیاز به بازآفرینی داریم زیرا ظاهر فعلی ما تداعی‌کننده این مفهوم نیست.”

نام جدید ایران‌رنتر چیست؟

نام ایران‌رنتر از واژه (Rent) به معنای اجاره کردن گرفته شده و حالا این نام کارایی لازم را ندارد چون این استارتاپ دیگر در زمینه اجاره کالا فعالیت نمی‌کند. این مجموعه نام جدیدی انتخاب کرده‌ و مسابقه‌ای با موضوع حدس نام جدید ایران‌رنتر برگزار کرده است.

 

وب‌سایت جدید ایران‌رنتر نیز با حفظ امکانات گذشته به‌روز شده و با تغییرات در در ظاهر، رابط کاربری و عملکرد از تاریخ یکم اردیبهشت در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

این استارتاپ در اردیبهشت ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد و ابتدا در زمینه اجاره دادن وسایل فعالیت می‌کرد. با گذشت زمان به سوی اجاره با امکان مالکیت تغییر مسیر داد، سپس به فروش اقساطی کالا رو آورده و در نهایت امکان خرید اقساطی از فروشگاه‌های آنلاین با ارائه خدمات مالی و تسهیلاتی را فراهم کرد.

 

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم