استفاده از ماسک برای رانندگان اسنپ الزامی شد

اسنپ در مسیر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا استفاده از ماسک را برای تمامی رانندگان ناوگان خود الزامی کرده است. این سامانه به منظور حفظ سلامت راننده و مسافر و همچنین بهبود بهداشت سفر اقداماتی در نظر گرفته که با کمک آن‌ها بتواند فرهنگ استفاده همگانی از ماسک را در سفرهایش جا بیاندازد. در همین راستا اسنپ گزینه «عدم استفاده از ماسک» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده و از تمامی مسافران دعوت می‌کند، ضمن استفاده خودشان از ماسک، عدم استفاده راننده از ماسک را به تیم پشتیبانی گزارش دهند تا با شناسایی رانندگان بدون‌ماسک و اطلاع‌رسانی به آن‌ها، فرهنگ پوشش ماسک در تمامی سفرهای اسنپی همگانی شود.

 

گزینه «عدم استفاده از ماسک» در بخش «بازخورد سفر» قسمت «نقاط ضعف» قرار داد. هر مسافری بعد از تمام شدن سفر اسپنی‌اش با وارد شدن به این بخش می‌تواند به تیم پشتیبانی گزارش دهد که آیا راننده از ماسک استفاده کرده بود یا خیر. در صورتی که مسافر شکایتی مبنی بر«عدم استفاده از ماسک» را گزارش دهد، تیم پشتیبانی در دو گزارش اول به راننده از طریق پیامک تذکر می‌دهد. بعد از این چنانچه مسافر دیگری با ثبت گزینه «عدم استفاده از ماسک» گزارش دهد که راننده در سفر اسنپی ماسک نداشته، راننده به مدت  ۶ساعت غیرفعال می‌شود. در نهایت اگر راننده بار دیگر در سفر اسنپی از ماسک استفاده نکند، برای یک روز کامل کاری غیرفعال می‌شود و هیچ درخواست سفری برای او فرستاده نمی‌شود.

 

 

مقابله با کرونا با تست «ارزیابی بهداشت سفر»

 

به گزارش روابط عمومی اسنپ، از زمان انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، این سامانه اقدامات مختلفی را به منظور حفظ سلامت کاربران راننده و مسافر خود انجام داده؛ آموزش و اطلاع‌رسانی توصیه‌های بهداشتی در تمامی کانال‌های ارتباطی برای کاربران راننده و مسافر، تجهیز ناوگان اسنپ به اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن خودروهای ناوگان اسنپ و در نهایت اضافه کردن گزینه «عدم رعایت بهداشت» به منظور کنترل هر چه بیشتر بهداشت سفرها، کارهای مختلفی بوده که تا امروز انجام شده است. حالا هم که سازمان بهداشت جهانی و مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) اعلام کردند که استفاده از ماسک به پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا کمک می‌کند، این سامانه با اضافه کردن گزینه «عدم استفاده از ماسک» به اپلیکیشن خود، در مسیر فرهنگ‌سازی استفاده همگانی از ماسک قدم برداشته است. اسنپ در نظر دارد با همکاری و کمک تمامی کاربران راننده و مسافر بتواند ضرورت استفاده از ماسک در این دوران را به عنوان یکی از ملزومات سفر جا بیاندازد تا با مشارکت همگانی بتوان از این روزهای سخت به سلامت عبور کرد.

 

همچنین این سامانه به منظور کنترل هر چه بهتر و بیشتر روی بهداشت سفرها، همزمان با پایان هر سفر اسنپی تست «ارزیابی بهداشت سفر» را در قالب پوش نوتیفیکیشن برای کاربران مسافری که از نسخه اندروید استفاده می‌کنند ارسال می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد با پاسخ‌گویی به چند سوال بهداشت سفرشان را ارزیابی کنند. به گفته تیم روابط عمومی، نتیجه این تست به طور مرتب بررسی می‌شود تا با اتکا به پاسخ‌های ارسالی مسافران، بتوانیم در مسیر بهبود هر چه بهتر و بیشتر بهداشت سفر قدم برداریم.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…
خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم