استقرار ناوگان ویژه کادر درمان تپسی در بیمارستان‌ها

ناوگان ویژه کادر درمان تپسی در چهار بیمارستان محل بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مستقر شد. این اقدام تپسی با همراهی شرکت نانو الوند و به منظور تسهیل در به جابه‌جایی پزشکان و پرستارانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند صورت گرفته است.

 

با اجرای این طرح، از امروز (۳۰ فروردین ماه) به مدت ده روز، خودروهای ویژه تپسی که به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند و فضای مسافر و راننده آنها جداسازی شده است، در بیمارستان‌های طالقانی، امام خمینی، شهدای تجریش و مسیح دانشوری مستقر می‌شوند تا به صورت رایگان، به کادر درمان این بیمارستان‌ها خدمت‌رسانی کنند.

 

همچنین سفیرانی که در ناوگان اختصاصی کادر درمان فعالیت می‌کنند، علاوه بر ضدعفونی مستمر فضای خودرو و رعایت کلیه نکات بهداشتی و ایمنی، تحت پوشش ویژه بیمه سامان قرار خواهند گرفت.
تپسی پیش از این نیز با شروع همه گیری ویروس کرونا، اقداماتی پیشگیرانه صورت داده بود. از جمله این اقدامات می‌توان به آموزش نکات ایمنی و بهداشتی به رانندگان، ارائه اقلام ضدعفونی کننده و محافظتی به خودروها و اختصاص خط تماس ویژه دریافت خدمات مشاوره بهداشتی و پزشکی برای سفیران اشاره کرد.

 

از دیگر اقدامات تپسی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، می‌توان به راه‌اندازی سرویس «همیار تپسی» اشاره کرد. شهروندان از طریق این سرویس می‌توانند از فروشگاه دلخواه خود خرید کرده یا بسته‌های خود را ارسال کنند.

 

سرویس ویژه درخواست خودروهای ضدعفونی شده و اختصاصی نیز اقدام دیگری است که تپسی به زودی برای جلوگیری از شیوع کرونا ارائه خواهد کرد. سفیران اختصاص یافته به ارائه این سرویس، علاوه بر ضدعفونی مستمر خودروها، تست غربالگری کرونا انجام می‌دهند و به منظور حفظ فاصله اجتماعی، در خودروهای آنها، حایلی بین راننده و مسافران نصب می‌شود.

 

 

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم