«پیک» تپسی آمد

تپسی برای ارسال انواع بسته و کالا در شرایط کرونا و استفاده از ظرفیت خود، سرویس جدیدی به نام «پیک تپسی» را راه‌اندازی کرده است.

 

این سرویس، به صورتی مجزا از سایر سرویس‌های این تاکسی اینترنتی، صرفا جهت ارسال انواع کالا ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند بسته‌های خود را از طریق «پیک تپسی» به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند.

 

با استفاده از این سرویس، می‌توان به غیر از بسته‌های کوچک، بسته‌های بزرگ‌تر را که نمی‌توان با موتور حمل کرد نیز به راحتی به مقصد مورد نظر خود فرستاد.

 

به روز رسانی سرویس «همیار» تپسی با امکانات جدید

تپسی علاوه بر راه‌اندازی سرویس «پیک»، با توجه به استقبال کاربران از سرویس «همیار»، نسخه جدیدی از این سرویس را با امکانات بیشتر ارائه کرده است.

 

در نسخه جدید سرویس همیار، می‌توان جزییات سفارش خرید را که پیش از این از طریق مکالمه یا ارسال پیام بین راننده و مسافر امکان‌پذیر بود، در مراحله درخواست خودرو، داخل اپلیکیشن وارد کرد. همچنین در نسخه جدید سرویس همیار، مراکز خرید در محدوده مبدا انتخابی کاربر روی نقشه نشان داده می‌شود و به این ترتیب به کاربران کمک می‌شود تا راحت‌تر مقصد خرید خود را مشخص و انتخاب کنند.

 

سرویس «همیار تپسی»، با توجه به نیاز مردم به حفظ نکات بهداشتی و عدم خروج غیرضروری از منزل در اوج بحران شیوع ویروس کرونا در زمانی بسیار کوتاه توسط تیم محصول تپسی ارائه شد تا شهروندان به ویژه افرادی که با توجه به شرایط جسمانی یا کهولت سن، امکان انجام خریدهای خود را نداشتند، از طریق همیار تپسی، اقلام مصرفی مورد نظر خود را تامین کنند.

 

با استفاده از این سرویس، می‌توان با مشخص کردن فروشگاه مورد نظر به عنوان مبدا و منزل به عنوان مقصد، اقلام مورد نظر خود را از طریق سفیر تپسی خریداری کرد و این اقلام را در منزل تحویل گرفت.

 

لازم به ذکر است هر دو سرویس پیک و همیار را می‌توان به صورت تلفنی با استفاده از شماره تماس ۱۶۳۰ سفارش داد و به این ترتیب کسانی که امکان استفاده از اپ تپسی را ندارند نیز از امکان سفارش خرید و ارسال بسته توسط تپسی بهره‌مند می‌شوند.

 

تپسی علاوه بر سرویس همیار برای سفارش خرید و تحویل اقلام خریداری شده توسط سفیران تپسی، اقداماتی در جهت تسهیل حمل و نقل در روزهای شیوع ویروس کرونا کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه سرویس «سپید» تپسی اشاره کرد که در حال حاضر در شهر تهران قابل استفاده است. خودروهای ارائه دهنده این سرویس، به صورت ویژه ضدعفونی شده، در فضای داخلی این خودرو‌ها قسمت مسافر و راننده با یک حایل از یکدیگر جدا شده اند و رانندگان این سرویس نیز از جهت سلامتی کامل غربالگری می‌شوند.

 

link

مطالب مرتبط

اسنپخبرها

شورای رقابت ایجاد انحصار اسنپ در جزیره کیش را رد کرد

شورای رقابت ادعای مطرح‌شده مبنی بر ایجاد انحصار در بازار تاکسی‌های اینترنتی در منطقه آزاد کیش را رد کرد. در پی شکایت یکی از تاکسی‌های اینترنتی از شرکت اسنپ و
شورای رقابت ادعای مطرح‌شده مبنی بر ایجاد انحصار در بازار تاکسی‌های اینترنتی در منطقه آزاد کیش…
تپسیخبرها

گسترش فعالیت‌های تپسی گاراژ به ۳ استان در سال اول فعالیت

پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت کسب‌و‌کار جدید تپسی به نام «تپسی گاراژ»، این شرکت اعلام کرده که تاکنون، فعالیت‌هایش را به ۳ استان گسترش داده و تنوع محصول خود را به
پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت کسب‌و‌کار جدید تپسی به نام «تپسی گاراژ»، این…
تپسیخبرها

بیش از ۳ هزار راننده تپسی سهام‌دار این شرکت شدند

شرکت تپسی که چندی پیش، از اعطای سهام به راننده‌هایش خبر داده بود، حالا از سهام‌دار شدن بیش از ۳۰۰۰ سفیر خود خبر داد. طبق طرح تشویقی تپسی که تا امروز اعلام شده است، به
شرکت تپسی که چندی پیش، از اعطای سهام به راننده‌هایش خبر داده بود، حالا از سهام‌دار…
تپسیخبرها

پرداخت سود سهام سال ۱۴۰۱ به سهام‌داران تپسی

شرکت تپسی اعلام کرده که فرآیند پرداخت سود نقدی تمامی سهام‌داران حقیقی و حقوقی‌ این شرکت  در سال ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان هفته (۲۴ آبان ۱۴۰۲) از طریق شرکت
شرکت تپسی اعلام کرده که فرآیند پرداخت سود نقدی تمامی سهام‌داران حقیقی و حقوقی‌ این شرکت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم