تغییر در مدیریت اسنپ؛ محمد خلج جایگزین ژوبین علاقبند شد

به گزارش پیوست محمد خلج قاسم‌آبادی، جانشین ژوبین علاقبند و مدیرعامل شرکت اسنپ شد. خلج که پیش از این مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل، یکی از سهام‌داران اصلی گروه اسنپ و البته عضو هیات مدیره این شرکت تاکسی اینترنتی هم بوده که حالا زمام‌دار یکی از بزرگترین استارتاپ‌های ایرانی با بیش از ۱۵۰۰ کارمند و بیش از دو میلیون راننده شاغل در ناوگان حمل و نقل شهری ایران است.

پیوست این موضوع را مطرح می‌کند که رفتن ژوبین علاقبند مدیرعامل پیشین زیراکس ایران و صندوق سرمایه‌گذاری فیروزه، می‌تواند نشانه آشکاری از تغییر بافت مدیریتی و سهام‌داری این گروه به نفع بازیگران بومی باشد.

با این حال ایاد الکسار، یکی از بنیانگذاران اسنپ می‌گوید: «من هم ضمن قدردانی از ژوبین، قول می‌دهم که بهترین تصمیمات را برای ادامه فعالیت اسنپ بگیریم تا بتوانیم با قدرت مسیر رشد خود را ادامه دهیم. تصمیم ما در خصوص آینده مدیریت اسنپ به این ترتیب خواهد بود که محمد خلج به عنوان مدیر اجرایی به تیم اسنپ اضافه شود. به تازگی نیز صبا مرتضوی و سحر شیشه‌گر به عنوان مدیران اجرایی به اسنپ‌تریپ اضافه شدند و قاسم زیدی مسئولیت هدایت تیم فنی اسنپ را برعهده گرفته است. همچنین به دنبال اضافه کردن افراد مستعد دیگری به تیم مدیریت هستیم که به زودی جزییات آن مشخص می‌شود.»

محمود فوز، دیگر بنیانگذار اسنپ، با قدردانی از تلاش‌ها و دستاوردهای ژوبین علاقبند درباره این تصمیم می‌گوید: «تلاش‌های ژوبین مسیر رشد اسنپ را هموار کرده و باعث ارتقای کسب‌وکار شده است. بابت تمام زحماتش به او خسته نباشید می‌گوییم و حتما در آینده همچنان با او در ارتباط خواهیم بود. برای ژوبین در ادامه مسیر کاری‌اش، مثل دوران همکاری‌اش با اسنپ، آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین اطمینان می‌دهیم که میراث او را در مسیر درست حفظ کنیم.»

ژوبین علاقبند، با ذکر این نکته که تنها تا پایان خرداد امسال همراه اسنپ خواهد بود، می‌گوید: «اسنپ برای هر مدیری می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد، آموزنده و متفاوت باشد و باعث افتخار من بود که فرصت مدیریت آن در اختیارم قرار گرفت. کسب‌وکار اسنپ و چالش‌هایش همیشه برایم جذاب بود و از تمام لحظات این همکاری لذت بردم و تجربه‌های ناب و جدیدی کسب کردم. خوشحالم که موفق شدم برنامه‌ها و ماموریتم را تا حد قابل‌قبولی در اسنپ به سرانجام برسانم. جدا شدن از اسنپ تصمیم ساده‌ای نبود، ولی گاهی برای تجربه چالش‌های مدیریتی جدید باید به تصمیمات سخت تن داد.»
علاقبند در ادامه توضیح می‌دهد: «این تصمیم مدتی است که با توافق و آگاهی بنیانگذاران شرکت گرفته شده است. قطعا ارتباط و دوستی من با اسنپ ادامه خواهد داشت و همیشه روی کمک و همراهی من می‌توانند حساب کنند و همواره برای اسنپ آرزوی موفقیت خواهم کرد.»

اخیرا بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل به عنوان یکی از سهامداران گروه اینترنتی ایران در واکنش به اتهام انحصارگرایی گروه اسنپ در قبال رقبا گفت ما در ایرانسل و شرکت‌های زیرمجموعه خود هیچ وقت به دنبال انحصارگرایی نبوده و نیستیم و حتی آمادگی این را داشتیم تا مجموعه چیلیوری در اسنپ‌فود ادغام (M&A) شود. پیش‌تر چیلیوری اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی و انحصارگرایی رقیب خود دست از این بازار می‌کشد.

با مستقر شدن محمد خلج به عنوانی سکاندار جدید این مجموعه طی روزهای اخیر باید دید، شنیده‌ها در مورد خروج سهام‌داران اروپایی‌تبار اسنپ از ترکیبی که در حال حاضر متشکل از ایرانسل،‌ ام‌تی‌ان و هایپر استار است چقدر صحیح است؟

محمد خلج قاسم آبادی، مدیرعامل جدید اسنپ
ژوبین علاقبند، مدیرعامل سابق اسنپ (سمت چپ) در کنار علیرضا صادقیان مدیرعامل چیلیوری

لحظاتی پس از اعلام این خبر ژوبین علاقبند در توییتر خود نوشت:

واکنش میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی به خداحافظی علاقبند از اسنپ:

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم