برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

جذب سرمایه بانیترو، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی، از اسمارت‌آپ ونچرز

به گزارش استارتاپ ۳۶۰ در اخبار استارتاپی بانیترو یک پلتفرم تخصصی در زمینه تامین لوازم یدکی خودرو است که با هدف ایجاد بستر شفاف برای خرید و فروش لوازم یدکی در کنار ایجاد تجربه کاربری عالی برای مصرف‌کنندگان و تامین‌کنندگان این محصولات شکل گرفته است.

 

داستان شکل گیری بانیترو به زمانی برمی‌گردد که برادران چاووشیان، بعد از فوت پدر تصمیم می‌گیرند تجارب و پیشینه ۴۰ ساله خانوادگی خود در کسب‌وکار لوازم یدکی را در حوزه آنلاین وارد کنند و بانیترو را بنیان‌گذاری کنند. کار ابتدا با تاسیس یک فروشگاه اینترنتی قطعات آغاز می‌شود، اما بنیانگذاران نگاه بزرگتری به بازار داشتند و با توجه به شناخت از بازار تصمیم می‌گیرند مدل فعالیت بانیترو را به صورت مارکت پلیس ادامه دهند و به عنوان پل ارتباطی تامین‌کنندگان لوازم یدکی و مصرف‌کنندگان آن نقش آفرینی کنند.

 

 لوازم یدکی در ایران بازاری بسیار بزرگ با اندازه سه و نیم میلیارد دلار دارد، در عین حال حضور در این بازار نیز بسیار پیچیده است تا جایی که دسترسی به محصولات با کیفیت را برای مصرف کننده دشوار و بعضا غیرممکن نموده است. هدف بانیترو ایجاد یک بستر شفاف، رقابتی، مطمئن، سریع و با قیمت مناسب از لوازم یدکی برای مصرف‌کنندگان است.

 

این استارتاپ تلاش کرده است تا فرآیندهای قبلی بازار سنتی را شفاف تر و ساده تر کند و از این طریق یک تجربه خرید کاملا متفاوت را در یک بستر آنلاین به مشتریان خود ارائه کند.

 

دکتر مهدی چاووشیان بنیان‌گذار و مدیرعامل بانیترو درباره این سرمایه‌گذاری گفت:” از روز اول تجربه انباشته شده در اسمارتاپ به‌ویژه دانش جناب دکتر باقری برای ما از سرمایه بسیار ارزشمندتر بوده است. معتقدیم ترکیب تیم بانیترو با تجربه اسمارتاپ اتفاق بسیار بزرگی را در بازار لوازم یدکی ایجاد خواهد نمود “

 

دکتر چاوشیان همچنین به این موضوع اشاره کرد که در بانیترو قسمت تامین لوازم با وسواس و دقت خیلی زیادی انتخاب می‌شوند و اعلام کرد که با تاکید بر حفظ این حساسیت در توسعه دیگر بخش‌ها، اضافه کردن خدمات معرفی تعمیرگاه معتبر و توسعه اپلیکیشن تلفن‌همراه از برنامه‌های آینده بانیترو خواهد بود.

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی