نشست خبری فلایتیو؛ تاب‌آوری در دوران کرونا

عصر امروز هشتم مرداد نشست خبری فلایتیو به صورت آنلاین و ریموت از طریق پلتفرم اسکای روم به منظور رونمایی از هویت جدید این برند و بازگو کردن اتفاقاتی که کرونا بر سر صنعت گردشگری و فلایتیو آورده با حضور علی کشفی، هم موسس و مدیر مارکتینگ این شرکت برگزار شد.

علی کشفی، هم بنیانگذار فلایتیو در رابطه با تاثیر کرونا بر این شرکت در ابتدای مراسم گفت: در اسفند ۹۸ میزان فروش‌مان به کمتر از ۱۰ درصد فروش بهمن و نزدیک به صفر رسید. اما اکنون تقریبا به ۴۰ درصد میزان فروش بهمن‌مان رسیده‌ایم. با این حال به گفته کشفی این ارقام بیانگر این نیست که صنعت گردشگری به حالت قبل خود بازگشته و فروش بلیت فلایتیو این رقم را ثبت کرده است، هرچند به گفته او طی این ماه‌ها رشدی را تجربه نکرده‌اند.

هم بنیانگذار فلایتیو در رابطه با تعدیل نیرو توسط این شرکت گفت تا به امروز هیچ تعدیلی نداشتیم. او ادامه داد: «فکر می‌کنم تعدیل نیروی شرکت‌های دیگر ارتباطی با کرونا نداشت و آنها از این فرصت استفاده کردند تا برخی را تعدیل کنند. به نظر ما منابع انسانی مهمترین دارایی‌های شرکت هستند. در این ایام، کار افراد تیم‌های‌مان کمتر شد. اما مدتی صبر کردیم تا بعدتر تصمیم‌گیری کنیم. الان چون فروش‌مان برگشته توانستیم حفظ بچه‌ها را ادامه دهیم.»

کشفی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع تسویه حساب با ایرلاین‌ها اشاره کرد و افزود در این مدت حدود ۴۰ میلیارد تومان پول به حساب مشتریان‌مان واریز کردیم، اما این کار به این سادگی نبود، زیرا ما یک واسطه هستیم و پول‌ها را به ایرلاین‌ها داده بودیم، اما به ناگهان با یک فشاری از بخش‌های مختلف دولت و تلویزیون مواجه شدیم که باید در اسرع وقت تمام پول مشتری را به حساب‌شان برگردانیم.

مهیار محمدی، مدیر مارکتینگ فلایتیو و دیگر فرد حاضر در این نشست خبری گفت با ریبرندینگ فلایتیو به غیر از موارد ظاهری، تکنولوژی و ساختار سایت و همچنین رابط کاربری فلایتیو دستخوش تغییر و تحول شده است.

کشفی، هم بنیانگذار فلایتیو در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت به این فکر می‌کنیم که لیدر مارکت شویم و حتی در خارج از کشور نیز فعالیت کنیم. او همچنین گفت به طور قطع در جایگاه اول قرار خواهیم گرفت و تلاش می‌کنیم که بهترین باشیم، نه تنها اولین.

هم موسس فلایتیو در پاسخ به تاثیر سرمایه‌گذاری صباایده در فلایتیو گفت که این سرمایه‌گذاری به موقع بود و در بخش‌های مختلفی به ما کمک کرده‌اند.

علی کشفی در انتهای مراسم با اشاره به موضوع دورکاری گفت: «بحث کار از دور و ریموت این روزها خیلی داغ شده. خیلی شرکت‌ها روی این موج سوار شدند. باید دید دورکاری دقیقا در چه بخشی است؟ مثلا دولوپر می‌تواند دورکار شود چون کارش به راحتی قابل اندازه‌گیری است. اما افراد پشتیبانی، مالی و خیلی بخش‌های دیگر همان شرکت‌ها که می‌گویند کاملا دورکار شده‌اند در شرکت در حال کار هستند. ما در حال تدارک زیرساخت‌هایی هستیم تا دورکاری به صورت کامل برای کارکنان پیاده‌سازی شود.»

علی کشفی، هم بنیانگذار فلایتیو
لوگوی جدید فلایتیو
link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…
کافه بازار

سرویس پرداخت مستقیم «بازارپی» به تپسی اضافه شد

سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی نسخۀ جدید تپسی، می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند. با پیاده‌سازی
سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی…
دیجی‌کالا

همراه اول اعلام کرد مذاکره برای سرمایه‌گذاری در دیجی‌کالا در جریان است

روز گذشته بسیاری از رسانه‌های بورسی و کانال‌های تلگرامی اعلام کردند که سهام شرکت سرآوا در دیجی‌کالا به همراه اول فروخته شد. این خبر منجر به افزایش قیمت سهام همراه
روز گذشته بسیاری از رسانه‌های بورسی و کانال‌های تلگرامی اعلام کردند که سهام شرکت سرآوا در…
دیجی‌کالا

ماجرای فروش سهام سرآوا در دیجی‌کالا به همراه اول چه بود؟

صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه اول فروخته شد. خبری که در رسانه‌ها به سرعت منتشر شد و هنوز هم ادامه دارد این
صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم