فیلیمو از دستگاه پخش‌کننده اختصاصی خود رونمایی کرد

فیلیمو با تولید و عرضه باکس اختصاصی خود به نام «فیلیموباکس» بر بستر سیستم عامل اندروید، محصولی سخت افزاری را برای تماشای محتوای خود روانه بازار کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، «فیلیموباکس» جهت استفاده آسان و تجربه کاربری منحصر به فرد بر روی نمایشگرهای بزرگ، تولید و به بازار عرضه شده است. حضور در کانون خانواده‌ها و تجربه‌ی لذت بخش‌تر تماشا بر روی تلویزیون‌های خانگی اهداف توسعه‌ای فیلیمو را جهت تولید و عرضه «فیلیموباکس» با قیمت مناسب و کیفیت بالا رقم زده است.

 

از ویژگی‌های «فیلیمو‌باکس» می‌توان به پخش تصاویر با کیفیت ۴K و پشتیبانی از ۶۰ فریم در ثانیه که مزیت رقابتی بالایی نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار به همراه دارد، اشاره کرد. در طراحی آن از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و ۶۴ بیتی AMLogic S905X2 دو گیگاهرتزی و حافظه RAM از نوع DDR4 و ۱۶GB حافظه داخلی EMMC جهت بهره بردن از عملکردی سریع و با ثبات استفاده شده است.

 

وضوع بالای تصاویر، سرعت بالای پردازش و نمایش ویدیوها، جستجوی صوتی از طریق کنترل بلوتوث و از راه دور، امکان بهره گیری از سرویس‌های گوگل از جمله دستیار گوگل و پلی‌استور گوگل و همچنین دسترسی به تمام محتواهای سرویس وی‌اودی فیلیمو با یک سال اشتراک رایگان از جمله ویژگی‌های این دستگاه تازه عرضه شده به بازار است.

 

این باکس با وزن ۴۱۷ گرم، دو درگاه یواس‌بی، خروجی اچ‌دی‌ام‌آی، امکان اتصال به وای‌فای تا شعاع صد متر و سیستم عامل اندروید تی‌وی ۸.۱ یکی از به‌روزترین باکس‌هایی است که برای رفع نیاز کاربران فیلیمو به بازار آمده. همچنین محتویات داخل جعبه شامل آداپتور، کابل AV، کابل HDMI، کنترل از راه دور بلوتوث قابلیت جستجوی صوتی فیلیمو باکس است که به همراه یک سال اشتراک رایگان به خریداران عرضه خواهد شد.

 

عرضه این محصول از طریق این صفحه با قیمت ۹۹۰ هزار تومان و فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انجام می‌گیرد.

 

تیزر فیلیموباکس

link

مطالب مرتبط

خبرها

پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم