پرانیکس، استارتاپ ارایه سرویس گیمینگ ابری به اسمارت‌آپ ونچرز پیوست

پرانیکس پلتفرم ارائه سرویس گیمینگ ابری است که کاربران می‌توانند از طریق آن، بازی‌ها را به صورت فردی یا گروهی و بدون محدودیت سخت‌افزار، با هر صفحه نمایشی بازی کنند.

 

مهرنوش شعبانی کوفاندر پرانیکس، درباره انگیزه این تیم برای تاسیس این استارتاپ به دغدغه شخصی فاندرها اشاره کرد و گفت: “ما تا چندین سال پیش گیمر بودیم و تمامی مشکلات و سختی‌های پیش روی گیمرها مثل هزینه سنگین خرید و به روز رسانی سخت‌افزار، سرعت پایین سرور‌ها، مساله پینگ و مواجهه با تحریم‌ها را شخصا تجربه کرده‌ایم که دغدغه منحصربه‌فرد کاربران ایرانی است و از جمله مسائلی نیست که رقبای خارجی ما با آنها برخورد کرده باشند .ما در پرانیکس با شناخت دقیق جامعه کاربرانمان تلاش کرده‌ایم تا راه حلی برای تمام دغدغه‌های آن‌ها باشیم. “

 

پرانیکس از سال ۹۸ به شتابدهنده نوین‌تک پیوست و در این مدت با کمک برنامه شتابدهی نوین‌تک توانست نتایج درخشان و در خور ارائه‌ای به دست آورد و نهایتا حوزه جذاب، قابلیت رشد بالا و تیم قوی این استارتاپ باعث شد تا اسمارت‌آپ ونچرز علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در پرانیکس شود و قدم در این زمین بازی جدید بگذارد. لازم به ذکر است که این سرمایه‌گذاری به صورت کواینوست توسط اسمارت‌آپ ونچرز و سرمایه گذار فرشته،آقای امیر‌حسین جابر انصاری انجام گرفته است.

 

جواد جزندری کوفاندر پرانیکس با اشاره به های‌تک بودن حوزه فعالیت پرانیکس گفت: “با توجه به اینکه از بلوغ این صنعت در دنیا کمتر از ۴ سال می‌گذرد، ما برای توسعه هر قسمت از کار تماما به دانش فنی اعضای تیم متکی بوده‌ایم و با توجه به سرعت سریع رشد تکنولوژی‌های موجود می‌توان گفت که ما برای ارائه سرویس مناسب و درخور کاربران باید بر روی لبه تکنولوژی حرکت کنیم”

 

جزندری همچنین در رابطه با روند جذب سرمایه گفت:” برای جذب سرمایه گزینه‌های زیادی داشتیم اما با توجه به آوازه اسمارت‌آپ در توانایی رشد دادن استارتاپ‌های پورتفو خود، صحبت هایی که از فاندرهای این استارتاپ ها درباره منتورشیپ قوی اسمارت‌آپ شنیده بودیم و به توصیه نوین‌تک در طی جلساتی که برای انتخاب سرمایه‌گذار داشتیم متوجه شدیم که اسمارت‌آپ دقیقا همان چیزی هست که ما نیاز داریم”

 

با آغاز همکاری اسمارتاپ و پرانیکس امید است که پرانیکس با شتابی بیش از پیش برای رسیدن به چشم‌انداز خود که “رسیدن به نقطه ای که هر گیمری بدون دغدغه پینگ، هزینه و تحریم بتواند به راحتی بازی کند” و درخشیدن نام پرانیکس در کنار نام های معتبر جهانی است، حرکت کند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

دادستانی ۱۳ پلتفرم را از فروش بلیط هواپیما منع کرد و سازمان هواپیمایی ممنوعیت را موقتا تعلیق کرد

براساس نامه‌ای که دادستانی صادر کرده، فروش بلیط هواپیما در ۱۳ پلتفرم از جمله علی‌بابا، اسنپ‌تریپ، فلای‌تودی، فلایتیو، مستربلیط و سفرمارکت ممنوع اعلام شده است.
براساس نامه‌ای که دادستانی صادر کرده، فروش بلیط هواپیما در ۱۳ پلتفرم از جمله علی‌بابا، اسنپ‌تریپ،…
خبرها

نشست رییس جمهور با فعالان کسب‌وکارهای اینترنتی؛ درخواست برای توجه بیشتر به این عرصه

سید ابراهیم رییسی در چهارمین نشست رمضانی خود با اصناف و اقشار مختلف، بعد از ظهر شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در نشستی، به گفت‌ و شنود با جمعی از فعالان کسب و کارهای فضای مجازی
سید ابراهیم رییسی در چهارمین نشست رمضانی خود با اصناف و اقشار مختلف، بعد از ظهر…
گلرنگ

مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیرشرکتی گلرنگ صادر شد

صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیرشرکتی گلرنگ (Golrang CVC Fund) به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور با سرمایه ثبتی ده هزار میلیارد ریال (حدود ۱۶
صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیرشرکتی گلرنگ (Golrang CVC Fund) به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر…
خبرها

ممنوعیت پرواز چارتری در ایام نوروز

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت پروازهای چارتری در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: با ایرلاین‌های گران‌فروش برخورد می‌کنیم. محمد محمدی‌بخش، رییس سازمان
رییس سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت پروازهای چارتری در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت:…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم