نتایج تحقیقاتی درباره بازار گردشگری در ایران می‌گوید: هزینه سفر به دغدغه اصلی گردشگران تبدیل شده

با گذشت ۷ ماه از شیوع کرونا در ایران، حالا دیگر بسیاری از مردم می‌دانند که برای انجام کارهای ضروری‌ چطور باید از خودشان محافظت کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا چه حد در عدم ابتلا به ویروس کرونا موثر است. با این حال همچنان به نظر می‌رسد که شاهد تغییراتی در رویکرد مردم نسبت به انجام سفر هستیم، طبق تازه‌ترین بررسی‌های تیم بازاریابی اسنپ‌تریپ، بیشترین دغدغه افراد برای انجام سفر در دوران کرونا مشکلات اقتصادی بوده است و نگرانی از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی پس از دغدغه اقتصادی در جایگاه‌ بعدی قرار دارد. تحقیقات بازار اسنپ‌تریپ نشان می‌دهد که کاربران در شرایط شیوع کرونا از یک سو برای سفرهای خود اقامت در هتل‌ها را بیش از اقامتگاه‌ و ویلا ترجیح می‌دهند و از سوی دیگر نتایج این پژوهش نشان از استقبال مردم از سفر با هواپیما نسبت به قطار و اتوبوس دارد.

 

این روزها بسیاری از افراد به منظور کار، درمان، تحصیل و یا سایر موارد ضروری ناچار به انجام سفر هستند. اسنپ‌ تلاش می‌کند، با اقدامات جدید خود بر پایه نتایج تحقیقاتش در بازار گردشگری، خدماتی را مطابق با نیاز و اولویت‌های مردم برای سفر در دوران کرونا ارائه دهد و به افراد در انجام سفرهای مقرون به صرفه کمک کند.

 

اسنپ شرایط ویژه‌ای را برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا کرده است. در حالی که دغدغه‌های اقتصادی انجام سفرهای ضروری را برای بسیاری از مردم به چالشی جدی تبدیل کرده است، اسنپ شرایطی به وجود آورده که از این پس کاربرانش بتوانند بلیت هواپیما را از طریق این سوپراپلیکیشن ارزان‌تر از سایر تامین‌کننده‌ها تهیه کنند.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • شما الان دغدغه هزینه سفرمردم دارید یا تبلیغ اسنپ تریپ؟ که میاد هزینه مارکتینگشو در نرخگذاری و فروش هتل قرارمیده و طرحی که مال چندسال پیش خودش بوده حالا آورده روی سایت
    راستی میدونید که علی بابا واسنپ چند هزار نفر آدم رو در سراسر ایران بیکار کردن ؟؟ این اسمش تکنولوژی و آینده نیست این اسمش کثیف کار کردنه امیدوارم روزی برسه که هتلها بفهمند که چه اشتباهی کردن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم