امکان رزرو صندلی اتوبوس از طریق تپسی میسر می‌شود

احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی درباره توافق شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی با یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی اظهار داشت: بر اساس این توافق امکان رزرو مسیر از طریق اپلیکیشن تپسی امکانپذیر خواهد بود.

وی افزود: البته همچون گذشته امکان رزرو مسیر اتوبوس و مینی‌بوس رزروی از طریق «سامانه بهمراه» نیز همچنان پابرجا است و به طور کلی مسافران می‌تواند برای بیش از ۱۰۰ مسیر به صورت رفت و برگشت در پایتخت از اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی ادامه داد: کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در حال حاضر با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و نرخ آن ۳ هزار تا ۳۵۰۰ تومان است.

تابنده بیان داشت: کاربران اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی بر اساس نظرسنجی‌های انجام گرفته از نرخ کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در پایتخت رضایت دارند و در واقع نرخ کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی از تاکسی‌های خطی کمتر است.

وی خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی به صورت کامل رعایت می‌شود و علاوه بر ضرورت استفاده از ماسک توسط مسافران فاصله‌گذاری اجتماعی کاملا رعایت می‌شود و به صورتی است که دو نفر مسافر کنار هم نمی‌نشینند.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی گفت: روزانه تعداد زیادی در پایتخت از اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی استفاده می‌کنند که البته با آغاز موج سوم کرونا آمار مسافران به نصف رسید و امیدواریم که با همکاری تاکسی‌های اینترنتی آمار مسافران افزایش یابد.

 

منبع: فارس

link

مطالب مرتبط

فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم