گزارش شکایت‌های ثبت شده در فصل تابستان اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی منتشر شد

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی گزارشی را تحت عنوان شکایات ثبت و بررسی شده در بازه زمانی  تیر الی مهر ۱۳۹۹ تهیه و تنظیم کرده که شکایات ثبت شده در پنل اتحادیه کسب وکار های مجازی، شکایات ارجاع شده از سمت وزارت صمت، اتاق اصناف ایران و نماد الکترونیک (ای نماد) را شامل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کسب  وکار های مجازی، از تیر تا مهر ماه سال جاری این اتحادیه توانسته بیش از ۲۹۹۴ فقره از شکایات ثبت و ارجاع شده از طرف سازمان صمت، سازمان تجارت الکترونیک و اتاق اصناف ایران را مورد بررسی قرار دهد که از این تعداد ۵۶/۶۴ درصد از  اعضای اتحادیه ، ۲۵/۹۳ درصد از کسب  وکار های غیر عضو و ۱۷/۴۳ درصد از طرف سازمان های ذکر شده هستند.

 

 

 

 

شکایات بررسی شده در ۴ موضوع ثبت شده که تخلفات و جرایم فصل هشتم قانون نظام صنفی با ۳۵/۸۷ درصد بیشترین سهم از شکایات ثبت شده را دارد. 

 

 

موضوع عدم ارائه کالا و یا خدمت مورد نظر نیز بیشترین شکایت ثبت شده در اتحادیه کسب  وکار های مجازی را داشته است.

 

در این بازه زمانی  واحد شکایات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی ۸۵ درصد از شکایات وارده را بررسی و وضعیت آنها را مختومه اعلام کرده است .

 

link

مطالب مرتبط

خبرها

آغاز رسمی فروش اینترنتی دارو از یک ماه آینده

رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به طور رسمی از یک ماه آینده باید آغاز شود. امیر سیاح در گفت‌وگو با
رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو…
اسنپ

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات ۲۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف تا انتهای سال
اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات…
دیجی‌کالا

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد و در آن کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه ۵
در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت…
تپسی

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو رونمایی کرد. براساس این به‌روزرسانی، موقعیت مکانی کاربر با مجوزی که برای دسترسی به
شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم