برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

آغاز به کار کسب‌و‌کارهای بومی و محلی در دیجی‌کالا

امکان فروش آنلاین کالا برای کسب‌و‌کارهای بومی و محلی، در پلتفرم مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا فراهم شد.

 

دیجی‌کالا در تازه‌ترین اقدام خود، با هدف شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در نواحی روستایی و ایجاد بستر لازم برای شکوفایی و پیشرفت عدالت‌محور روستاها، حمایت از کسب‌وکارهای بومی و محلی را با مشارکت نهادهای عمومی و ارگان‌های کشوری در دستور کار خود قرار داده است.

 

هدف از این همکاری و مشارکت، تلاش برای محرومیت‌زدایی، تسهیل اشتغال‌زایی و ایجاد جریان درآمدی پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی از طریق گسترش تجارت الکترونیک است.

 

به‌ این ترتیب بالغ بر ۲۰۰ کسب‌وکار بومی از دورترین روستاها در بیش از ۲۰ استان کشور، با پیوستن به جمع فروشندگان مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا در فاز نخست این پروژه، می‌توانند بیش از ۱۰۰۰ نوع محصول بومی و محلی خود را در بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه به‌طور مستقیم عرضه کنند که این عدد با اضافه شدن فروشندگان بومی جدید، افزایش پیدا می‌کند.

 

دیجی‌کالا امکان عرضه محصولات بومی روستاییان را در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی خود در حالی فراهم کرده که بحران ناشی از بیماری کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را با مشکل مواجه کرده است. در این میان، فروش کالاهای بومی  و محلی در مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا با بیش از  ۱۰۰ هزار فروشنده، علاوه بر اشتغال پایدار و توانمندسازی روستاییان، باعث تمرکززدایی و تسهیل دسترسی فروشندگان بالقوه در خارج از تهران و مراکز استان‌ها خواهد شد.

 

شایان ذکر است در راستای حمایت از کسب‌وکارهای بومی و محلی، فروش کالاهای این دسته از فروشندگان در مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا در ۳ ماه نخست اجرای طرح، معاف از کمیسیون خواهد بود.

 

گفتنی است، پروژه کارآفرینی بومی دیجی‌کالا، با مشارکت سازمان بسیج سازندگی، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد علوی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی شده و در آینده با پیوستن معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق کارآفرینی امید، فعالیت‌های آن گسترش پیدا می‌کند.

 

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با اولین فروشندگان محصولات روستایی در دیجی‌کالا از اینجا وارد شوید.

پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی