آغاز به کار کسب‌و‌کارهای بومی و محلی در دیجی‌کالا

امکان فروش آنلاین کالا برای کسب‌و‌کارهای بومی و محلی، در پلتفرم مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا فراهم شد.

 

دیجی‌کالا در تازه‌ترین اقدام خود، با هدف شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در نواحی روستایی و ایجاد بستر لازم برای شکوفایی و پیشرفت عدالت‌محور روستاها، حمایت از کسب‌وکارهای بومی و محلی را با مشارکت نهادهای عمومی و ارگان‌های کشوری در دستور کار خود قرار داده است.

 

هدف از این همکاری و مشارکت، تلاش برای محرومیت‌زدایی، تسهیل اشتغال‌زایی و ایجاد جریان درآمدی پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی از طریق گسترش تجارت الکترونیک است.

 

به‌ این ترتیب بالغ بر ۲۰۰ کسب‌وکار بومی از دورترین روستاها در بیش از ۲۰ استان کشور، با پیوستن به جمع فروشندگان مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا در فاز نخست این پروژه، می‌توانند بیش از ۱۰۰۰ نوع محصول بومی و محلی خود را در بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه به‌طور مستقیم عرضه کنند که این عدد با اضافه شدن فروشندگان بومی جدید، افزایش پیدا می‌کند.

 

دیجی‌کالا امکان عرضه محصولات بومی روستاییان را در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی خود در حالی فراهم کرده که بحران ناشی از بیماری کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را با مشکل مواجه کرده است. در این میان، فروش کالاهای بومی  و محلی در مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا با بیش از  ۱۰۰ هزار فروشنده، علاوه بر اشتغال پایدار و توانمندسازی روستاییان، باعث تمرکززدایی و تسهیل دسترسی فروشندگان بالقوه در خارج از تهران و مراکز استان‌ها خواهد شد.

 

شایان ذکر است در راستای حمایت از کسب‌وکارهای بومی و محلی، فروش کالاهای این دسته از فروشندگان در مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا در ۳ ماه نخست اجرای طرح، معاف از کمیسیون خواهد بود.

 

گفتنی است، پروژه کارآفرینی بومی دیجی‌کالا، با مشارکت سازمان بسیج سازندگی، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد علوی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی شده و در آینده با پیوستن معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق کارآفرینی امید، فعالیت‌های آن گسترش پیدا می‌کند.

 

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با اولین فروشندگان محصولات روستایی در دیجی‌کالا از اینجا وارد شوید.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم